reklama

reklama

E. verslo konsultacijos

„Atnaujinome savo sporto komandos puslapį. Galbūt turėtumėte patarimų, pastebėjimų, ką taiko užsienio sporto puslapiai, kas galėtų pamaloninti nuolat besilankančius ir galbūt pritraukti naujų lankytojų?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas

„Dirbu kelionių agentūroje. Šiuo metu mūsų interneto puslapis labiau primena vizitinę kortelę ir pardavimų vykdyti nepadeda. Todėl planuojame jį atnaujinti.  Galbūt turėtumėte patarimų: kokios tendencijos planuojantis keliones internetu, kokie sėkmingi pasaulio tinklalapių pavyzdžiai?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Gal galėtumėte plačiau papasakoti apie pažinčių portalus pasauliniu mastu. Įdomu, kokie jie pasaulyje, koks jų lankomumas ir pajamos, kokias auditorijas surenka bei kaip sukuriami, kiek kainuoja... Kiek laiko reikia įsitvirtinti rinkoje?“, - klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Dažnai tenka susidurti su interneto projektais. Neseniai su kolegomis nagrinėjome efektyviausias interneto reklamas, peržiūrėjome kelių prestižinių apdovanojimų laimėtojus. Galbūt galėtumėte pakomentuoti interneto kategorijos laimėtojus, pvz. Kanų Liūtų? Įdomiausia, kodėl nugalėjo būtent šios kampanijos ir ką galėtume pritaikyti kurdami interneto reklamos kampanijas?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Planuojame kurti interneto svetainę savo įmonei. Būtų įdomu žinoti jūsų nuomonę, ar vertėtų ją kurti flash formatu, kur lankytojas rastų daug pramogų ir tai sudarytų žaismingą aplinką jam, ar kurti rimtesnį puslapį, kuriame informacija būtų išdėstyta patogiai ir aiškiai“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

Turime keletą puslapių. Jų lankomumas nėra įspūdingas. Labai įdomu sužinoti daugiau apie raktažodžius svetainei, kad ji būtų lengviau ir dažniau randama paieškos puslapiuose”, - klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Kiek gali kainuoti paprastos e-parduotuvės sukūrimas? Ar po jos sukūrimo reikia nuolatinės IT specialisto priežiūros? Į ką svarbiausia atsižvelgti renkantis IT specialistus, galinčius sukurti e-parduotuvę? Kokie e-parduotuvės komponentai būtini, kad pirkėjams ji būtų patogi ir patraukli?”, - klausia Verslosavaite.lt skaitytoja. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Planuojame atidaryti proginių drabužių interneto parduotuvę, tačiau panašių parduotuvių Lietuvoje pastaruoju metu įsikuria labai daug. Ar matote šioje srityje laisvų nišų, kokios būtų tokio verslo perspektyvos ir gal turėtumėte kokių nors pasiūlymų/pavyzdžių, kaip interneto parduotuvės svetainę padaryti įdomesne, originalesne, patogesne klientui“, - klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Norėtume sukurti internetinį žaidimą ir taip paskleisti žinią apie mūsų naują produktą. Ar galite plačiau papasakoti apie internetinių žaidimų panaudojimą reklamai? Galbūt galėtumėte pateikti kelis sėkmingus pavyzdžius iš pasaulio praktikos, taip pat iš Lietuvos, jei tokių yra?“ – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Pasaulio dienraščiuose dažnai pasirodo žinučių apie kompanijas, susikūrusias savo erdves „Second Life“. Neseniai pranešta ir apie „Omnitel“ „Second Life“ salą. Kokia nauda įmonei investuoti į erdvę virtualiame pasaulyje? Kaip vertintumėte tokią galimybę kitam lietuviškam prekiniam ženklui?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Norime į svetainę įdėti darbo skelbimą. Svarstome ir tai, kad toks potencialių talentų pritraukimo būdas yra kiek nusibodęs. Galbūt galėtumėte pateikti pavyzdžių, kaip kitaip ieškant darbuotojų būtų galima pasitelkti virtualią erdvę?”, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Svarstome galimybę sukurti virusinį filmuką, įdėti jį į „Youtube“ ir taip reklamuoti savo produktą. Sėkmingų lietuviškų filmukų pavyzdžių čia neteko matyti. Ar galite plačiau papasakoti apie šį reklamos būdą? Ko reikia, kad mūsų filmukas būtų sėkmingas?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytoja. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Ketiname sukurti tinklalapį prekiniam ženklui. Atskiro prekinio ženklo tinklalapį kursime pirmą kartą. Ką reikėtų žinoti? Gal galite pateikti geros praktikos užsienyje?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Galvojame, kaip pasveikinti įmonės klientus. Vis dažniau pastebiu, kad įmonės vietoj tradicinių atvirukų renkasi elektroninius. Gal galite plačiau apie juos papasakoti? Kokia nauda? Kiek gali kainuoti tokio atviruko sukūrimas?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytoja. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Šiuo metu mūsų įmonės interneto svetainėje per dieną apsilanko vos keliasdešimt žmonių. Nusprendėme, jog interneto svetainę reikia atnaujinti. Kokie būtų pagrindiniai patarimai prieš susitinkant su bendrove, kuri kurs naują tinklapį?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.  

„Šiais metais Vilniaus, Rygos ir Talino vertybinių popierių biržos toliau vertina šiose biržose listinguojamų bendrovių informacijos pateikimą. Vienas iš penkių vertinimo kriterijų – bendrovės interneto puslapis. Kaip tinklapyje reikėtų pateikti informaciją investuotojams?", – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

< Ankstesnis Kitas >

Rezultatai 21 - 36 is 36

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama