VersloSavaite.lt   
2007 11 28, 06:30
E. verslo konsultacija. Interneto puslapiai investuotojams
Image
Verslosavaite.lt nuotr.
„Šiais metais Vilniaus, Rygos ir Talino vertybinių popierių biržos toliau vertina šiose biržose listinguojamų bendrovių informacijos pateikimą. Vienas iš penkių vertinimo kriterijų – bendrovės interneto puslapis. Kaip tinklapyje reikėtų pateikti informaciją investuotojams?", – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

 

Vieni investuotojams kuria atskirus tinklapius, kiti – skiltį jau esamoje kompanijos svetainėje, trečios kompanijos eina dar toliau.

reklama

 

„General Electrics” neseniai į pasaulio dienraščių puslapius pateko investuotojams sukūrusi animacinių filmukų portalą. Kurį būdą bepasirinktumėte, investuotojų puslapiams galioja kelios pagrindinės taisyklės, kaip puslapiai turėtų atrodyti ir kokią pateikti informaciją.   

 

Informacijos išdėstymas

 

-          Aiški nuoroda į investuotojų puslapius iš titulinio kompanijos puslapio;

-         Aiški informacijos struktūra (žinau, ką rasiu paspaudęs bet kurį puslapio mygtuką);

-          Patogios grafinės priemonės sudėtingai informacijai pateikti.

 

Pavyzdžiai užsienyje

 

Peržiūrėję „JAV Investors Relations Magazine”, “Investor Relations Best Practice Website Awards 2007” bei “AIM Investment Awards 2007” apdovanojimus pelniusius tinklapius investuotojams, pateikiame kelis pavyzdžius. Iš jų galima pasimokyti, kaip pateikti informaciją.

 

www.ge.com/investors / www.ge.com/imaginationtheater
www.nokia.com/investors
www.wiseman-dairies.co.uk
www.nationalexpressgroup.com
www.scottishpower.com

 

Pavyzdžiai Lietuvoje

 

Lietuvoje norėčiau išskirti www.apranga.lt/investuotojams – akcinės bendrovės „Apranga“, „Euromoney“ pripažintos geriausiai valdoma kylančios Europos įmone Lietuvoje, investuotojų svetainę.

 

Kaip matome šis tinklapis iš esmės skiriasi nuo www.apranga.lt, orientuoto visų pirma į produkto – drabužių – pirkėjus. Akcijos taip pat yra produktas, tik parduodamas kitaip, negu drabužiai. Čia skaičiai svarbiau nei mada, o uždirbti – negu gerai atrodyti.

 

Todėl ir tinklapiai atrodo kitaip. Lietuvos bendrovėms reikėtų atkreipti dėmesį, jog kiekvienai skirtingai auditorijai reikia kurti skirtingus projektus, tik tada komunikacija bus efektyvi.

 

Vietoj išvadų

 

Lengviausias būdas pasirūpinti puslapiais investuotojams – paskirti žmogų kompanijos viduje, kuris rūpinsis tinklapio informacija. Nepamirškite atnaujinti naujienas, tušti kaip kaimai Černobylio rajone puslapiai nepadeda pirmauti vertybinių popierių biržų reitinguose. Investuotojų puslapis turi būti informatyvus ir patogus naudotis. Sėkmingi pavyzdžiai taip pat siūlo, jog ir investuotojų puslapiai gali atrodyti įdomiai.

 

www.gaumina.lt

 

Užduokite savo klausimą IT specialistui el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it arba užpildę šią formą.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: