VersloSavaite.lt   
2007 12 12, 06:31
E. verslo konsultacija. E-atvirukai: mada ar virusinio marketingo galimybė?
Image
Verslosavaite.lt nuotr.
„Galvojame, kaip pasveikinti įmonės klientus. Vis dažniau pastebiu, kad įmonės vietoj tradicinių atvirukų renkasi elektroninius. Gal galite plačiau apie juos papasakoti? Kokia nauda? Kiek gali kainuoti tokio atviruko sukūrimas?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytoja. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

 

E-atvirukas (e-atvirutė, elektroninis sveikinimas, e-sveikinimas) – tai internetu, elektroniniu paštu siunčiamas sveikinimas.

reklama

 

 

Iš pradžių buvęs tik į internetą perkeltas tradicinio atviruko formatas (įsivaizduokite paveikslėlį su Kalėdų Seneliu, tik išsiunčiamą elektroniniu paštu), šiandien e-atvirukas teikia neribotas galimybes – jis gali būti panašesnis į animacinį filmą ir pasakoti animuotą istoriją, kviesti sužaisti žaidimą ar stebinti nuo tikrovės nesiskiriančiais trimatės grafikos vaizdais. 

 

Kuo pranašesnis?

 

  • Taupomi vidiniai įmonės resursai (administratorė dirba mažiau);  
  • Kiekvienas siunčiamas atvirukas papildomai nekainuoja;  
  • Norint asmeniškai nusiųsti atviruką keliems žmonėms vienoje kompanijoje, nereikia siųsti daug sveikinimo kopijų;  
  • Stipresnis reklaminis efektas (animacija, garsas, efektai);  
  • Mažesnė klaidų tikimybė (geriau adresatas iš viso negautų atviruko, kuriame klaidingai užrašytas jo vardas);  
  • Erdvė virusiniam marketingui (patikusį atviruką gavėjas persiųs draugams);  
  • Šis būdas kol kas nėra populiarus, todėl e-atvirukų "triukšmas" mažas;  
  • E - atvirutės kūrimas vyksta ne paskutinę dieną, todėl administratorė gali eiti švęsti kartu su visais - atvirutės jau išsiųstos.

Kokia kaina?

 

E-atviruko sukūrimas priklausomai nuo jo sudėtingumo paprastai kainuoja nuo kelių iki keliolikos tūkstančių litų.

 

Į ką atkreipti dėmesį?

 

Specialiai elektroniniam sveikinimui galima ne tik parinkti, bet ir sukurti dar negirdėtą Kalėdinę muziką. Taip pat labiau įtrauksite, jei sveikinimas bus interaktyvus – gavėjas veiksme galės dalyvauti pats. Pavyzdžiui, įsivaizduokime internetinį žaidimą, per šventes kasmet rodomo Pono Byno stiliumi kviečiantį išmokti iškepti Kalėdinę žąsį.

 

Žaidėjas bando kepti, aplink skraido šakutės, keptos bulvytės, virtuvė virsta mūšio lauku, žąsis užšoka ant galvos… Tokio elektroninio sveikinimo-žaidimo žaidėjai su jūsų šūkiu ar kita žinute praleis gerokai daugiau laiko ir patirs teigiamų emocijų, su kuriomis susies ir įmonę ar prekinį ženklą.

 

Kaip matuoti rezultatus? 

 

Įdiegus statistiką fiksuojančią sistemą, galite sužinoti,  kiek jūsų partnerių atviruką peržiūrėjo, nuorodą gavo Jonas iš nekilnojamojo turto portalo ar licėjistas Marius, ar rinkodaros ekspertė Jūratė jį persiuntė kolegėms.

 

Žinodami, kiek žmonių jūsų atviruką atsidarė, iš kur jie atėjo, ar sveikinimą persiuntė ir kam persiuntė, galite įvertinti, kokia sėkminga jūsų prekinio ženklo komunikacija.

 

www.gaumina.lt

 

Užduokite savo klausimą IT specialistui el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it arba užpildę šią formą.


Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: