„Ketiname sukurti tinklalapį prekiniam ženklui. Atskiro prekinio ženklo tinklalapį kursime pirmą kartą. Ką reikėtų žinoti? Gal galite pateikti geros praktikos užsienyje?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.
Kiekvienais metais tenka pamatyti didelį skaičių pasauliniais apdovanojimais pagerbtų televizijos reklamų. Daugumą jų vienijantis bruožas – komunikuojama 1 produkto ar prekinio ženklo savybė.
Laimėtojų klipai nekalba apie įmonės įkūrimo istoriją, ISO sertifikatą ar labdaros politiką. Tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl jie tokie efektyvūs. Su tinklalapiais – lygiai taip pat. Kuo labiau pavyksta susiaurinti žinutę ir auditoriją, tuo efektyviau vyksta komunikacija. Sveikinu, kad greta ar vietoje savo korporatyvinio tinklalapio apie įmonės veiklą, ėmėtės kurti prekinio ženklo tinklalapį. Štai keli svarbiausi patarimai: 1. Turėkite aiškią žinutę. Ji turi būti sugalvota ir užrašyta dar prieš tinklalapio gamybos pradžią. 2. Tiksliai žinokite savo auditoriją. Amžius 15 – 65 metai netinka. Pasistenkite tiek gerai pažinoti žmones, kad gatvėje galėtumėte besti pirštu į jūsų tikslinės auditorijos atstovą. 3. Kūrybinė idėja. Vienos TV reklamos turi kūrybinę idėją, o kitos – ne. Nesunku atspėti, kurios. Kai kurie tinklalapiai turi kūrybinę idėją, o kiti – ne. Šiandien dauguma tinklalapių kuriami kopijuojamų šablonų principų, todėl jie tokie vienodi, neįdomūs ir nuobodūs. Sugalvokite, kaip jūsų tinklalapis, pranešdamas prekinio ženklo žinutę, gali nudžiuginti jūsų auditoriją, patenkinti jų poreikius. Šie 3 sakiniai, užrašyti ant popieriaus, lygūs 50proc. projekto sėkmės. Toliau seka kokybiškas įgyvendinimas, srauto į tinklalapį pritraukimas ir projekto vystymas. Štai keli įdomūs užsienio pavyzdžiai. Praktika užsienyje www.shaveeverywhere.com Kas? „Philips“ intymių vietų skustuvą vyrams pristatantis tinklalapis Kaip veikia: Tyrimai parodė, kad vyrams plaukų šalinimo procedūros yra nesvetimos, tačiau beveik visi apklaustieji šia tema kalbėti vengia. „Philips“ sprendimas – „kai vyrams sunku kalbėti, jie kalba su humoru“. Atsidarius tinklapį draugiškas vyrukas laido juokelius apie intymių vietų skustuvą. Dažno „pyyyp“, dviejų kivių „kompozicija“, persikas ar morka, imituojantys vyro kūną sukelia nuostabą ir juoką. Rezultatai: Netikėtai drąsi idėja lėmė, kad tinklalapyje apsilankė virš milijono lankytojų. Bendri pardavimai 300 procentų viršijo optimistiškiausias „Philips“ prognozes. www.donovanlife.com Kas? Prabangius apartamentus Kanadoje, Vankuveryje, pristatantis serialas Kaip veikia: Tinklalapyje reguliariai dedami video filmukai pasakoja į „Seksą ir miestą“ panašią istoriją. Vienintelė produkto reklama – veiksmas vyksta viename iš pristatomų butų. Rezultatai: Emocija akivaizdi – įsikėlus čia, linksmos istorijos su ,,posh“ kaimynais garantuotos. Per dieną serialą peržiūrėdavo apie 21 000 lankytojų. Vien elektroniniu paštu išsiuntinėję nuorodą „draugams ir šeimai“ projekto savininkai pardavė daugiau nei pusę butų. www.stockholmthemusical.com Kas? Internetinis miuziklas, skirtas į Švediją pritraukti D. Britanijos turistų Kaip veikia: Tinklalapio kūrėjai surinko populiariausius Londono gyventojų vardus ir panaudojo juos asmeniniam kreipimuisi į žiūrovą. Džeimsas ar Dženifer atsidaro tinklalapį, pasirenka savo vardą, pseudonimą ir žiūri asmeninį miuziklą, kaip Stokholmo gyventojai džiaugsis jam atvykus. Rezultatai: Tinklalapio savininkės bendrovės „Visit Sweden“ duomenimis, asmeninis tinklalapis padėjo padidinti D. Britanijos turistų srautą 16 procentų. Netrukus po miuziklo paplitimo, britų dienraščiai „The Guardian“ ir „The Observer“ Švediją išrinko patraukliausia Europos valstybe turistams. Vietoj išvadų Šių tinklalapių sėkmės priežastis – kiekviename jų produktas pasakoja savo istoriją. Vienas produktas = 1 kūrybinė idėja = 1 tinklapis. Vartotojas vedamas vienu keliu, nėra jokių pašalinių triukšmų „išbandykite dar ir mūsų mikrobangę“, nėra reklaminių skydelių ar dvidešimt penkių mygtukų visiems gyvenimo atvejams. Tinklalapyje tik vartotojas ir produktas. Intymu. Todėl ir efektyvu. www.gaumina.lt Užduokite savo klausimą IT specialistui el. paštu
This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it
This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it arba užpildę šią formą.
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|