reklama

reklama

E. verslo konsultacijos

„Sveiki, iškilo klausimas. E. parduotuvę atsidaryti licenzijos reikia? Kaip mokesčius mokėti? Nuo parduotos sumos ar mėn. mokestis yra?“, klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja IT bendrovės „Infoerdvė“ direktorius Tomas Būdelis.

„Būtų įdomu sužinoti jūsų nuomonę, kodėl didelė e. komercijos portalų neuždirba pajamų? Kokių klaidų reikėtų vengti?“, klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja IT bendrovės „Infoerdvė“ direktorius Tomas Būdelis.

„Norėčiau sužinoti kokios dažniausiai pasitaikančios elektroninio verslo įmonių žlugimo priežastys ir kaip to išvengti?“, klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja IT bendrovės „Infoerdvė“ direktorius Tomas Būdelis.

„Norime užduoti klausimą e. verslo specialistui. Mus domintų toks klausimas: galbūt galėtumėte pasakyti, kokie yra investavimo į elektroninę komerciją modeliai ir kaip jie veikia šiuolaikiniame e. verslo pasaulyje?“, klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja IT bendrovės „Infoerdvė“ direktorius Tomas Būdelis.

„Prieš metus pažįstamas programuotojas mums sukūrė interneto svetainę su elektronine parduotuve,  taip pat buvo atlikta optimizacija paieškoms. Iš tiesų, mūsų interneto svetainė sulaukia didelio lankytojų srauto, tačiau pardavimai nevyksta. Ką daryti?“, klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja IT bendrovės „Infoerdvė“ direktorius Tomas Būdelis.

„Norėčiau paklausti, kaip dažniausiai atrodo el. parduotuvės darbo schema. Dauguma tokių parduotuvių turi realias parduotuves ir el. prekyboje pardavinėja tas pačias prekes, tačiau kaip elgiasi tie, kurie tokių fizinių parduotuvių neturi? Kaip sutariama su didmenininkais?“, klausia Verslosavaite.lt skaitytoja. Konsultuoja IT bendrovės „Infoerdvė“ direktorius Tomas Būdelis.

„Norėčiau paklausti nuomonės bei patarimų dėl kelionių pardavimų internetu. Kokios yra šiuometinės pardavimų internetu tendencijos, kokie turizmo produktai labiausiai domina Lietuvos rinką?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Atsako Darius Bagdžiūnas, interaktyvių sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas.

„Kokios, jūsų manymu, perspektyviausios e-verslo sritys Lietuvoje ir pasaulyje?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Atsako Tomas Nemura, interaktyvių sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas.

„Dabar kalbama, kad reikia kelti prekybą į internetą, nes ekonominio sunkmečio sąlygomis tik čia galima išgyventi. Kokie būtų privalumai prieš įprastinę prekybą ir ar tikrai mūsų visuomenė jau pasirengus pirkti internete? Prekiaujame drabužiais.“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Atsako Tomas Nemura, interaktyvių sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas.

„Sveiki, turiu tokią svajonę – prekiauti savo rankų darbo suvenyrais internete. Nuo ko reikia pradėti?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytoja. Atsako Tomas Nemura, interaktyvių sprendimų bendrovės „Gaumina“ verslo plėtros vadovas.

„Norėčiau sužinoti, kiek kainuotų sukurti ir išlaikyti pažinčių svetainę, panašią į pazintysxxx.com, skirtą JAV rinkai? – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Atsako Tomas Nemura, interaktyvių sprendimų bendrovės „Gaumina“ verslo plėtros vadovas.

„Atstovauju tinklalapiui Craftsmanltd.co.uk. Mane domina, ką jūs galėtumėte pasiūlyti, kad mūsų tinklalapis užaugtų: „back linkus“, straipsnius, kokie kiti įmanomi variantai, kainos? – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas, atsako interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas Tomas Nemura.   

„Rengiu tyrimą apie drabužių prekių ženklų svetaines. Galbūt turite pavyzdžių, kas geriausiai veikia pasaulyje? Kokios naujos technologijos pritraukia klientus? Kokie sprendimai internete padeda parduoti naujas drabužių kolekcijas“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytoja, konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas Darius Bagdžiūnas

„Teigiama, kad šiandien „Fantasy sport“ yra milijardinis verslas. Kodėl taip yra? Kas pritraukia klientus? Kas juos labiausiai domina? Gal esama kokių statistikos duomenų?", – klausia Verslosavaite.lt skaitytoja. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas Darius Bagdžiūnas

„Neseniai teko matyti reportažą apie „Second Life“ nufilmuotą filmą „Molotov Alva“. Kuo jis toks ypatingas, kodėl apie jį visi tiek kalba?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas, atsako interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas Darius Bagdžiūnas.

„Pasaulio reklamos spaudoje dažnai tenka skaityti apie didžiųjų prekinių ženklų akcijas socialiniuose tinkluose „My Space“ ir „Facebook“ . Galbūt galėtumėte pakomentuoti, kuo tai naudinga? Ką patartumėte norint paleisti sėkmingą kampaniją? Galbūt turime sėkmės pavyzdžių ir Lietuvoje?“ – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas, atsako interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas Darius Bagdžiūnas.

„Ketiname kurti kompanijos tinklaraštį. Ar vertėtų orientuotis į kompanijos vidų ir įvykius, ar kalbėti apie sritį, kuria užsiimame, o gal patartumėte varijuoti? Galbūt turėtumėte kitų patarimų?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

„Gal galėtumėte papasakoti, kaip būtų galima reklamuotis kompiuteriniuose žaidimuose? Kuo tai naudinga?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

Gal galėtumėte papasakoti apie tai, kokios naujovės ir inovacijos yra taikomos NT reklamos portaluose?“, - klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

Renkamės įmonę, kuri sukurs internetinę svetainę mūsų produktams. Nuo ko siūlote pradėti ir pagal kokius kriterijus turėtume priimti teisingą pasirinkimą? Kokia internetinės svetainės kūrimo eiga?“, - klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas.

< Ankstesnis Kitas >

Rezultatai 1 - 20 is 36

reklama

apklausa

Ar šią vasarą atostogavote?
 

reklama

reklama