2008 08 09, 00:00
E. verslo konsultacija. Tinklalapio „auginimas“
Image
Tomas Nemura
„Atstovauju tinklalapiui Craftsmanltd.co.uk. Mane domina, ką jūs galėtumėte pasiūlyti, kad mūsų tinklalapis užaugtų: „back linkus“, straipsnius, kokie kiti įmanomi variantai, kainos? – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas, atsako interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ atstovas Tomas Nemura.   

 

Pagrindiniai dalykai, kuriuos daryčiau, jei būčiau projekto savininkas:

 

1. OPTIMIZAVIMAS PAIEŠKOS SISTEMOMS (pirmas tikslas – kad būsimi pirkėjai į tinklalapį ateitų)

 

1. Aiškiai įsivardinčiau, kas yra jūsų auditorija, potencialūs pirkėjai; kiek metų, ką dirba, valgo, skaito prieš miegą – kuo detaliau, tuo geriau;

reklama

 

2. Išsiaiškinčiau, kokius tinklalapius, temas jie dar mėgsta skaityti, pažiūrėčiau kodėl ir pabandyčiau pasimokyti. Pavyzdžiui, galbūt pas konkurentus lankosi dėl gražių nuotraukų. Išsiaiškinti galima ir paprasčiausiu būdu, tiesiog įdėjus trumpą apklausėlę svetainėje, kurią pasiūloma užpildyti pavyzdžiui, jau nusipirkus prekę.  

 

3. Tuo pačiu principu išsiaiškinčiau, kokias raktines frazes naudoja tie žmonės ieškodami jūsų kategorijos produktų;

 

4. Tas frazes išnaudočiau susidraugavimui su „Google“. Kadangi orientuojatės į užsienio rinką ir konkurencija tikrai didelė, geresnių rezultatų pasiekčiau pirkdamas „Google Adwords“, „Google“ tekstinę reklamą prie temų, kurių ieško jūsų auditorija. Šalia paieškos rezultatų  bus rodoma jūsų reklama, o už ją mokėsite tik tada, jei kas nors ją spustels.

 

5. Kurios frazės važiuos, o kurios ne, išsiaiškinsite eksperimento keliu. Kadangi naudojantis ,,Google“ reklama, gali nuolat sekti kaip tai reklamai sekasi, pakeisti frazes ir imtis siekti geresnių rezultatų galėsite jau po kelių dienų ar valandų.

 

Daugiau patarimų kaip susidraugauti su „Google“ galite rasti ankstesnėje e-verslo konsultacijoje.

 

2. PATS TINKLALAPIS (antras tikslas – kontaktas)

 

1. Žmogus į tinklalapį jau atėjo. Dabar jam labai aiškiai pateikčiau jūsų konkurencinius pranašumus, kuo jūsų pasiūlymas skiriasi nuo kitų. Tai turėtų būti ne tik techniniai pranašumai, bet ir daug įtaigesni emociniai pranašumai, pavyzdžiui, žmonių, kurie nusipirko ir yra laimingi citatos, ir panašiai.

 

2. Teksto palikčiau mažai, orientuočiausi į itin aukštos kokybės ir ,,skanius“ paveiksliukus.

 

3. Tekstai, paveiksliukai, kiti tinklalapio elementai – juos visus toliau orientuočiau kontaktui, pardavimui skatinti.

 

4. Pasirūpinčiau „Google Analytics“ statistika, kas savaitę sekčiau tinklalapio rezultatus (kiek žmonių atėjo, ką spaudė tinklapyje, kurioje vietoje išėjo ir panašiai). Jei tam nėra laiko bei resursų, primityvusis būdas toks:  įdėčiau į tinklalapį el. pašto adresą, kuris yra naudojamas tik tinklalapyje ir telefono numerį, kurio neskelbiate niekur kitur.

 

5. Tada skaičiuočiau, kiek žmonių kreipėsi ir bandyčiau tai surišti su priemonėmis, kurias darėte (pavyzdžiui, paleidote reklaminius skydelius kitoje svetainėje). Tik tokiu būdu sugebėsite suprasti, kurios priemonės buvo efektyvios, kurios ne, ir jas tobulinti.

 

Taip pat pateikiu nuorodą į  e-verslo konsultaciją , kurioje atsakome į klausimą apie e-parduotuves ir jų vystymo kainas.

 

Galbūt čia rasite dar porą naudingų patarimų. Ir sėkmės „auginant“ tinklalapį!

 

Į viršų

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: