reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2013 04 23, 10:47
Lietuviai jau įprato nereikalingus daiktus parduoti ar išmainyti

Image
T. Padgursko nuotr.
Kaune kas mėnesį vykstančio Bagažinių turgaus organizatoriai teigia, kad per pastaruosius kelerius metus stipriai pasikeitė daugelio lietuvių požiūris į nebereikalingus daiktus.

 

„Vis daugiau tautiečių supranta, kad nebenaudojamų daiktų laikymas sandėliukuose, balkonuose ar palėpėse atneša vien rūpesčius. Tai rodo kelis kartus išaugęs įvairių projektų, skirtų parduoti ar išsimainyti daiktus, populiarumas. Malonu, kad mūsų inicijuota idėja taip puikiai prigijo“, - sako seniausio ir didžiausio tokio pobūdžio renginio Lietuvoje vienas iš organizatorių Jonas Plenta.

reklama

 

Ketvirtus metus Kaune, prekybos miestelyje „Urmas“, rengiamas Bagažinių turgus per šį laikotarpį taip pat nuolat augo, todėl dabar pradeda naują veiklos etapą.

 

„Nuolat augant turgaus dalyvių skaičiui reikia didesnių išteklių renginio koordinavimui ir infrastruktūros gerinimui, patogesnėms prekybos vietoms įrengti. Be to, planuojame dar daugiau lėšų skirti renginio idėjos populiarinimui. Todėl jau nuo balandžio 28 d. vyksiančio turgaus iš prekiautojų imsime nedidelį mokestį“, - sako J. Plenta.

 

Bagažinių turgaus rengėjai pirmieji Lietuvoje įgyvendino Vakarų Europoje populiarią vadinamąją „car boot sale“ idėją, kai žmonės atvyksta į sutartą vietą savo automobiliais ir prekiauja iš bagažinių nereikalingais daiktais.

 

„Parduodami ar išsimainydami juos ne tik gauname naudos, bet ir tausojame planetos išteklius, reikalingus pagaminti kiekvienam naujam daiktui“, - primena renginio organizatoriai.

 

Bagažinių turguje dažniausiai parduodami rūbai, vaikų žaislai, įvairi buitinė technika, indai, interjero detalės. Čia galima sutikti ir menininkų, siūlančių įsigyti savo darbų.

 

Bagažinių turgus vyksta kiekvieno mėnesio paskutinįjį sekmadienį Kaune, prekybos miestelyje „Urmas“.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama