VersloSavaite.lt   
2024 04 19, 13:05
„GrowTech“ šiemet planuoja per milijono eurų apyvartą

Domas ir Karolis
Domas ir Karolis
Lietuvoje įsikūrę ir aštuoniose šalyse veikiantys „GrowTech“ per paskutiniuosius metus išaugo net penkis kartus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono, skelbia bendrovė.

 

Pardavimų plėtros įmonė „GrowTech“, dirbanti su technologijų startuoliais, džiaugiasi sėkmingu startu. Tarp įmonės klientų: Lietuvoje gerai žinomi „Surfshark“ ir „Cyber Upgrade“, vienas vertingiausių pasaulio vienaragių Monday.com ir JAV technologijų įmonė „MicroStrategy“.

 

Didžiausią įtaką sėkmingam startui, pasak Domo Urniežiaus, „GrowTech“ vadovo, turėjo tendencijų suvokimas, o būtent – startuolių ir technologijų įmonių paskutiniųjų metų orientacija į kaštų mažinimą.

 

„Rizikos kapitalą šiandien pritraukti yra sudėtingiau, nei prieš porą metų, todėl tokios paslaugos kaip mūsų tapo patrauklios – jos reikalauja iš startuolių mažiau rizikos, palyginus su darbuotojų samdymu. Parinkus netinkamą pardavimų plėtros vadybininką ir neturint know-how, kaip vykdyti pardavimų procesus skirtingose rinkose, verslui tai gali kainuoti labai brangiai, o startuoliui – netgi baigtis bankrotu“, – komentuoja D. Urniežius.

 

Pasak jo, šiemet įmonei pavyko pasiekti planuotus 2023 metų tikslus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš milijono ir komandos dvigubinimas iki 60 žmonių.

 

Šiuo metu „GrowTech“ skaičiuoja daugiau nei 70 sėkmingų klientų istorijų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: