VersloSavaite.lt   
2014 03 03, 10:56
Augo „Volfas Engelman“ užimama alaus rinkos dalis

Image
T. Padgursko nuotr.
Pernai metų pabaigoje bravoro „Volfas Engelman“ užimama alaus rinkos dalis Lietuvoje perkopė  18 proc. (Nielsen ON 2013). Tokią poziciją pavyko užimti nepaisant bendro šalies alaus rinkos, kuri, tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, traukėsi 7 proc., mažėjimo.

 

„Praėjusiais metais šalies alaus ir apskritai alkoholinių gėrimų rinkos apimtys gerokai traukėsi. Lemiamą įtaką tam turėjo pakitusi stipresnio alaus pakavimo tvarka. Nepaisydami permainingos padėties, sugebėjome išlaikyti stabilius pardavimus, bei sustiprinti savo pozicijas ne tik alaus, bet ir kitose rinkose“, – teigia Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

reklama

 

Anot M. Horbačausko, šalies alkoholio rinkos mažėjimas turėjo įtakos ir bendriems bendrovės pardavimų rodikliams.

 

„Volfas Engelman“ įvairių kategorijų gėrimų pardavimai į rinką praėjusiais metais sudarė 68,9 mln. litrų, tai yra 1,1 proc. mažiau nei 2012 m., kai siekė 69,7 mln. litrų. Kita vertus, bendrovės pardavimai paskutinį praėjusių metų ketvirtį žymiai šoktelėjo į viršų ir aplenkė 2012 metų atitinkamą laikotarpį.

 

Pagal užimamą rinkos dalį bendrovė Lietuvoje išlieka aiški rinkos lyderė kokteilių ir giros segmente, o pagal sidro pardavimus patenka tarp dviejų stipriausių rinkos žaidėjų. 2013 m. pabaigoje „Volfas Engelman“ užimama alkoholinių kokteilių rinkos dalis viršijo 43 proc., giros – 37 proc., o sidro – 34 proc.

 


Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: