2009 02 02, 10:12
Pernai „Officeday“ pasiekė 56,5 mln. apyvartą

Vs nuotr.

Didžiausia Lietuvoje biuro prekių kompanija „Officeday“ baigė 2008 m. vykdytą veiklos reorganizaciją ir pasiekė 56,5 mln. litų konsoliduotą apyvartą.

Šiuo metu veikia 21 „Officeday“ prekybos centras, per mėnesį kompanija aptarnauja 12 tūkst. įmonių.

„Praėjusiais metais didžiausią dėmesį skyrėme mažmeninės prekybos plėtrai bei pagrindinių įmonės veiklų reorganizavimui: atsisakėme tokių nepelningų sričių, kaip prekyba personaliniais kompiuteriais bei rinkai pristatėme pirmąjį „Officeday“ privatų biuro prekių ženklą „Talex“.

Stabilūs pardavimai bei vis didėjantis klientų skaičius rodo, kad pasirinkome teisingą strategiją“, – teigia „Officeday“ generalinis direktorius Tomas Mačernis.

2008 metais kompanija tapo didžiausio biuro prekių aprūpinimo tinklo „Officeday“ Baltijos šalyse ir Suomijoje dalimi. Metų pabaigoje tarptautinis tinklas įdiegė bendrą visoms trims Baltijos šalims logistikos sistemą.

Kompanijos investicijos į šią sistemą vien tik Lietuvoje sudarė 3 mln. litų, o jos centru dėl patogios strateginės padėties pasirinkta Latvijos sostinė Ryga.

Į viršų

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: