VersloSavaite.lt   
2015 03 30, 10:35
Augo ir „Fazer Lietuva“ rinkos dalis, ir apyvarta

Image
Duona
UAB „Fazer Lietuva“, kepančios „Gardėsio“ ženklu pažymėtus duonos gaminius, apyvarta 2014 m. augo 8,3 proc. – nuo 12,88 mln. eurų 2013 m. iki 13,96 mln. eurų praėjusiais metais.

 

Nepaisant besitraukančios duonos rinkos, augimą įmonė fiksavo jau 5 metus iš eilės, be to, augo ir jos rinkos dalis.

reklama

 

Vertinant pardavimus pagal vertę, „Fazer Lietuva“ pakuotos duonos rinkoje pernai užėmė stiprią antrąją vietą – 2014 m. jai priklausė 14,5 proc. rinkos dalies (2013 m. – 13,7 proc.).

 

„Pernai sustiprinome savo pozicijas rinkoje ir konsolidavome kepyklų verslą Baltijos šalyse – tai leido mums padidinti savo pajėgumus, įdiegti naujas gamybos linijas, priimti darbuotojų. Džiaugiamės šiais pokyčiais ir ruošiamės naujiems – jau netrukus startuosime su šaldytų produktų linija“, – sako „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

 

„Gardėsio“ „Bočių“ juoda duona jau antrus metus iš eilės yra populiariausia juoda duona Lietuvoje (pernai augo +20%). Įmonė taip pat išlaikė lyderio pozicijas pridėtinės vertės segmentuose su stipriais prekių ženklais.

 

„Jorė“ prekių ženklas itin sėkmingai žengė į užkandžių kategoriją su „Jorė“ džiovintomis duonos riekelėmis, sparčiai populiarėjo „Auksė“ gaminiai sumuštiniams (augo +62%), stiprias pozicijas išlaikė mažu formatu išsiskiriantys „Tip Top“ gaminiai (+36%) bei „Skrudink ir ragauk“ sumuštinių duonos (+10%).

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: