VersloSavaite.lt   
2018 06 26, 10:32
Investicijos į inovatyvius sprendimus sugeneravo 26 mln. eurų apyvartą

Image
Sxc.hu nuotr.
Viena iš esminių sėkmingo šiuolaikinio verslo sąlygų – ankstyvos investicijos į išskirtinumą suteikiančias technologijas. Tokios pozicijos laikosi nepriklausomo dujų tiekėjo „Achema Gas Trade“ įkūrėjai.

 

Klientų aptarnavimui skirtos informacinės sistemos kūrimą neseniai pabaigusios bendrovės atstovai pabrėžia, kad ši investicija jai iš karto suteikė konkurencinį pranašumą, atsispindėjusį ir finansiniuose rezultatuose.

 

2017 m. birželį startavusi kompanija pernai iš viso pardavė 1,40 TWh energijos ir generavo 26 mln. eurų apyvartą.

reklama

 

Remiasi klientų lūkesčiais

 

Kaip sako „Achema Gas Trade“ vadovas Gediminas Vasauskas, senasis modelis, kuriuo remiantis skaitmenizuoti sprendimai kuriami įmonei jau pradėjus veiklą, šiandien yra pasenęs ir paprasčiausiai nebeatitinka šiuolaikinio verslo dinamikos.

 

„Šių dienų realybė tokia, kad IT sistemos turi tapti kompanijos veiklos pagrindu. To tikisi tiek verslo, tiek individualūs klientai. Todėl savo siekį veiklą pradėti su jau sklandžiai veikiančia klientams skirta dujų suvartojimo deklaravimo sistema laikėme savaime suprantamu dalyku“, – teigia jis.

 

Vartotojų poreikiai buvo aiškiai identifikuoti dar prieš kuriant pačią įmonę. Jie sprendžia tokias problemas, kaip gamybos planavimas ir savikainos skaičiavimas, todėl jiems labai svarbu kaip įmanoma greičiau gauti informaciją apie dujų suvartojimą. Naujoji sistema šiuos duomenis leidžia pasitikrinti kasdien.

 

„Daugelis iš jų taip pat turi kelias gamybos vietas, todėl jiems patiems surinkti duomenis būtų sudėtingas, ilgai trunkantis procesas. Tuo tarpu mūsų sistema leidžia iš karto matyti bendrą dujų suvartojimo kiekį, o tai klientams yra didelis privalumas“, – teigia G. Vasauskas.

 

Įdiegė pirmieji ir sustoti neketina

 

„Achema Gas Trade“ yra pirmieji nepriklausomų gamtinių dujų tiekėjai, įsidiegę tokią pažangią klientų dujų suvartojimo deklaravimo sistemą. Tiesa, vien šiuo pasiekimu bendrovė neketina apsiriboti. Jos planuose – kiti skaitmenizavimo sprendimai:

 

„Augant darbo apimtims, rasis nauji klientų poreikiai ir mes į juos tikrai reaguosime. Šiais laikais svarbu, kad IT bendrovė taptų partneriu, galinčiu patarti ir pasufleruoti būtinus esamų sistemų patobulinimus ir naujų sprendimų diegimo galimybes“, – įsitikinęs bendrovės vadovas.

 

Automatizavus procesus – daugiau dėmesio klientams

 

Technologijoms ir inovacijoms tapus neatsiejama energetikos sektoriaus dalimi, įdiegtos IT sistemos ir automatizuoti procesai leidžia dar daugiau dėmesio skirti klientams ir jų poreikiams.

Šiuo principu vadovaujasi ir Baltijos šalių gamtinių dujų biržą administruojanti „GET Baltic“. 2018 m. gegužės mėn. pradžioje ji įsidiegė naują specializuotą IT sistemą – duomenų teikimo platformą.

 

Jos pagalba bendrovės klientai – tarptautiniai didmeninės gamtinių dujų ir elektros energijos rinkų dalyviai – gali greitai ir patogiai pateikti visą privalomą informaciją energetikos sektoriaus priežiūrą vykdančiai institucijai – Energetikos reguliavimo institucijų bendradarbiavimo agentūrai (ACER agentūra).

 

Kaip sako „GET Baltic“ Verslo plėtros direktorius Gintaras Buzkis, šis sprendimas yra puikus pavyzdys, iliustruojantis, kaip technologijos gali taupyti mūsų laiką.

 

„Daugelis procesų gali vykti ir be technologijų pagalbos. Pasiekus tam tikrą duomenų ar operacijų kiekį, rankinis tokio darbo modelis tampa nebeefektyvus. Visos mūsų teikiamos paslaugos yra pilnai skaitmenizuotos, todėl praktiškai įsitikinome, kad procesų automatizavimas taupo laiką ir sąnaudas. Pavyzdžiui, išaugus ACER agentūrai teikiamų ataskaitų skaičiui, įsidiegėme pilnai automatizuotą duomenų teikimo platformą, todėl dabar daugiau dėmesio galime skirti bendravimui su esamais klientais, naujų paieškai, taip kuriant didesnę pridėtinę vertę savo klientams bei akcininkams.“ – teigia jis.  

 

Patogumas klientui

 

Šiuolaikiniame versle sėkmingai veikti gali tik tos įmonės, kurios gilinasi į savo klientų poreikius. Tokios pozicijos laikosi ir inovatyvius sprendimus kuriančios IT bendrovės „Tieto Lietuva“ programavimo verslo vadovas Donatas Venskus. Anot jo, šiandien vis svarbesne tampa kokybiška galutinio vartotojo poreikių analizė.

 

„Būtina suprasti, kas yra mūsų galutinis vartotojas. Jeigu matome, kad produktas skirtas sistemos užsakovo klientams, į juos ir reikia koncentruotis. Kurdami sprendimus, aiškinamės ne tik tuos aspektus, kurių reikia mūsų klientams, bet ir kokie galutinio jų vartotojo lūkesčiai mūsų vystomai sistemai“, – aiškina jis.

 

Pasak jo, tikrai efektyvi, klientams patogi sistema sukuriama tik intensyviai bendradarbiaujant užsakovui ir IT bendrovei.

 

„Geras sprendimas gali atsirasti tik abiem pusėms gilinantis į problemas, kurias turės spręsti IT sistema. Tai vienintelis kelias“, – sako D. Venskus.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: