VersloSavaite.lt   
2015 02 10, 14:32
„Maxima“ meta iššūkį konkurentams

Image
Maxima
Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse nuo šiandien sumažėjo daugiau kaip tūkstančio maisto produktų ir kitų prekių, kurios sudaro kasdienį lietuvių pirkinių krepšelį, kainos, skelbia bendrovė.

 

Pigiau kainuoja net 1015 populiariausių prekių: pienas, duona, mėsa, vaisiai ir daržovės, konditerijos ir kulinarijos gaminiai, gėrimai, taip pat ne maža dalis pramoninių prekių. Vidutiniškai jų kaina „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje sumažėjo 13 proc.

reklama

 

Kainos sumažintos bendrovės „Maxima LT“ pelno sąskaita, t. y. bendrovei sumažinus savo dalį galutinėje kainoje vartotojams arba kitaip – prekybinį antkainį. Daugiau nei 1000 sumažintos kainos prekių sąrašu neketinama apsiriboti, tad skaičiuojama, kad vien tik per šiuos metus bendrovės investicijos į mažesnes nuolatines kainas sieks apie 10 mln. eurų.

 

„Būdami mažmeninės prekybos rinkos lyderiai, pirmieji pajuntame ir reaguojame į jos pokyčius. Pastaruosius kelerius metus konkurencijai rinkoje augant, savo konkurencines pozicijas rinkoje stipriname atsisakydami pelno dalies ir suteikdami pirkėjams tai, ko šiuo metu jie tikisi labiausiai – kasdien mažas jų mėgstamiausių produktų bei prekių kainas“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

 

Jo teigimu, konkurencinę aplinką pastaraisiais metais lemia ne tik aktyvi tinklų plėtra, bet ir augantys klientų reikalavimai asortimentui, mažos kainos ir geros kokybės poreikis, mažėjantis pirkėjų skaičius.

 

Jau ne vienerius metus analizuodama savo pirkėjų elgseną ir pardavimų duomenis „Maxima“ pastebėjo ir tai, kad pagrindiniai pirkėjų apsisprendimą pirkti lemiantys veiksniai – jų mėgstamų prekių, ypač šviežio maisto, pasirinkimas, kokybė ir žema kaina, kurios svarba nemenksta jau kelerius pastaruosius metus, ir kurias pirkėjai tikisi rasti ne tik akcijų metu.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: