reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2012 10 22, 12:25
Kaunas vis įdomesnis ne tik užsieniečiams, bet ir turistams lietuviams

Image
Kaunas
Šių metų turizmo sezonas nė kiek nenusileido pernykščiam. Didžiulio turistų dėmesio sulaukė Pažaislio muzikos festivalis bei prieš 200 metų vykusio prancūzų ir rusų kariuomenių mūšio inscenizacija Nemuno saloje. Itin sėkmingu sezonu džiaugiasi Kaune veikiantys kempingai.

 

„Jau kelinti metais iš eilės turistų – tiek užsieniečių, tiek ir lietuvių – Kaune nemažėja. Tokių svaigių pakilimų, kaip tuo metu, kai Kauno oro uoste įsikūrė pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, nėra, tačiau turistų srautai pamažu auga. Įdomu tai, kad platinant informacinius leidinius įvairiomis kalbomis, pirmiausia ištuštėja lietuviškų leidinių skyreliai. Tai, be abejo, rodo, kad Kaune įdomių dalykų randa ne tik užsieniečiai“, – pastebėjo Kauno turizmo informacijos centro direktorius Sigitas Sidaravičius.

reklama

 

Jau kelerius metus daugiausia turistų į Kauną atvyksta iš Vokietijos, Suomijos, Rusijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos. Intensyviausias turizmo metas tęsiasi gegužės – rugpjūčio mėnesiais. Iki rugsėjo į Kauno TIC darbuotojus informacijos kreipėsi daugiau nei 127 tūkst. Pernai tuo pačiu metu šis skaičius siekė 126 tūkst.

 

Vienu didžiausių šių metų renginiu Kaune tapo gyvosios istorijos festivalis „Europa. Napoleonas I Kaune. 1812“. Jo metu surengta apie 50 įvairių renginių – koncertų, mugių, žaidimų. Į tris dienas trukusį festivalį atvyko svečių iš Rusijos, Prancūzijos, Čekijos, Latvijos, Lenkijos, Ukrainos, Baltarusijos. Mūšio inscenizaciją Nemuno saloje stebėjo apie 70 tūkst. žmonių.

 

Dar iki galo neišnaudota turizmo niša – kempingai. Šios vasaros mėnesiais Kaune veikiančiuose kempinguose laisvų vietų beveik nebuvo. Automobiliais keliaujantys turistai, S. Sidaravičiaus nuomone, galėtų iš dalies kompensuoti kitais metais sumažėsiantį oro keliais atvykstančių turistų srautą.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama