VersloSavaite.lt   
2017 06 09, 15:51
„Fazer Lietuva“ į kepyklą investavo 1,7 mln. eurų

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
„Fazer Lietuva“ kepykloje atidarytos naujos gamybinės patalpos, į kurias investuota 1.7 mln. eurų. Prasiplėtusioje kepykloje jau veikia nauja duonos užkandžių gamybos linija, skirta patenkinti vis didėjantį šių produktų poreikį rinkoje.

 

Planuojama, kad kepyklos duonos užkandžių eksporto apimtys padidės penkis kartus, taip pat pradedamas eksportas į naują užsienio rinką – Rusiją.

 

„Nors Lietuvoje didžiąją duonos rinkos dalį vis dar užima tradiciniai kepalai, pirkėjai darosi vis išrankesni ir ieško įdomesnio, netradicinio skonio ar formos gaminių, tarp kurių yra ir duonos užkandžiai. Todėl nusprendėme investuoti būtent į šių produktų kategorijos gamybos apimčių didinimą, kuris leis patenkinti vietinės rinkos poreikius ir padidins eksporto apimtis. Verslo prasme mums tai reiškia geresnes sąlygas įmonės darbuotojams, mažesnę priklausomybę nuo vietinės rinkos ir didelį žingsnį į naują kategoriją“, – atidarymo metu sakė „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

reklama

 

Anot įmonės vadovo, duonos užkandžiai rinkoje vis dar yra naujiena, tačiau turi didelį potencialą. M. Snarskis tikisi, kad naujai gamybos linijai įsibėgėjus, duonos užkandžių segmentas „Fazer Lietuva“ produktų, atstovaujančių „Gardėsio“ prekės ženklą, krepšelyje galėtų sudaryti 7-8 procentus bendros apyvartos. 

 

Penkis kartus didesnis eksportas

 

Anot „Fazer Bakery Baltic“ vadovo, duonos užkandžių kategorija – palankesnė eksportui nei kitos duonos rūšys.

 

„Duonos užkandžių palankumą eksportui lemia kelios priežastys. Visų pirma, duonos užkandžiai – ilgesnio galiojimo produktas, todėl jį paprasčiau eksportuoti. Antra – duonos užkandžiai yra tarptautiškesnis produktas, tinkamas daugiau skirtingų rinkų. Jei, pavyzdžiui, ruginė duona su kmynais lietuviui tinka ir net kelia tam tikrus sentimentus, esto skoniui ji gali netikti visai. Tačiau užkandžiavimo srityje tendencijos ir skonio profilis yra panašesnis, o tai lemia paprastesnę plėtrą į kitas rinkas“, – sako M. Snarskis.

 

Įmonė jau pradeda vežti pirmąsias duonos užkandžių produkcijos partijas į Rusiją, šiuo metu duonos užkandžiai jau eksportuojami į Daniją, ateityje planuojama plėstis  į Suomijos rinką.

„Rusijos rinka patraukli savo dydžiu – populiacija siekia 140 mln. gyventojų. Be to, mūsų kepykla orientuojasi į ruginės duonos užkandžius, o ruginė duona ir rugys apskritai yra kur kas labiau pripažįstami šiaurės Europos šalyse nei pietų Europoje, kur dominuoja kvietiniai produktai. Be to, „Fazer“ grupė turi savo kepyklas tiek Rusijoje, tiek Suomijoje, tad mums kur kas paprasčiau šiose valstybėse kurti naujas verslo galimybes“, – teigia M. Snarskis.

 

Gamybinių patalpų atidaryme dalyvavęs ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius taip pat pabrėžė eksporto svarbą ne tik „Fazer Lietuva“ įmonei, bet ir visai visuomenei.

 

„Mūsų valstybės, kaip atviros rinkos, eksporto variklis yra gyvybiškai svarbus. Džiaugiuosi, kad diegiamos pažangios technologijos bei nauji paklausūs produktai padeda įmonėms plėsti eksporto apimtis bei atrasti naujas rinkas. Tikimės ir planuojame, kad lietuviškos kilmės prekių eksporto plėtra ir toliau spartės, tad svarbu ir toliau investuoti į gamybos modernizavimą bei inovacijas ir tokiu būdu didinti  įmonių konkurencingumą pasauliniu mastu“, – sako ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius. 

 

Po atidarymo „Fazer Lietuva“ kepyklos plotas išsiplėtė beveik ketvirtadaliu – 3,6 tūkst. kv. m. ploto gamybines patalpas papildė dar 850 kv. m. pastatas, kuriame jau veikia duonos užkandžių gamyba, jiems skirtos naujos krosnys, duonos raikymo ir pakavimo įrenginiai.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: