reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 11 08, 10:18
„Fazer“ įsigijo vaisių kokteilių įmonę „Froosh“

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Vykdydama tarptautinės plėtros tikslus „Fazer“ grupė, veikianti ir Lietuvoje, įsigijo vaisių kokteilių (angl. smoothies) įmonę „Froosh”.

 

Tai pirmaujantis tirštųjų kokteilių prekinis ženklas Suomijoje ir Švedijoje, taip pat turintis stiprias pozicijas Danijoje bei Norvegijoje, prekiaujantis ir Baltijos šalyse.

reklama

 

Įsigydama šią įmonę „Fazer” įžengia į naują produktų kategoriją, taip dar labiau išplėsdama savo asortimentą mažmeninės prekybos rinkoje. „Froosh“ taps „Fazer Lifestyle Foods“ verslo srities dalimi, siūlančia sveikus vaisių produktus.

 

„Froosh“ įmonės įsigijimas puikiai atitinka „Fazer“ ateities plėtros ir tarptautiškumo strateginius tikslus, kurie įgyvendinami praplečiant produktų asortimentą turimose ir naujose mažmeninės prekybos rinkose. „Froosh“ taps „Fazer Lifestyle Foods“ verslo srities dalimi, siūlančia sveikus vaisių produktus. „Fazer Lifestyle Foods“ verslo sritis orientuojasi į augalinės kilmės produktus, išsiskiriančius patogiu vartojimu (angl. on the go).

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Kiek laiko trunka jūsų kelionė iki darbo?
 

reklama

reklama

reklama

reklama