VersloSavaite.lt   
2009 07 16, 13:54
„Katos grupė“ stiprina pozicijas lauko reklamos rinkoje

Image
Verslosavaite.lt nuotr.
Reklamos agentūra „Katos grupė“ stiprina pozicijas lauko reklamos rinkoje Kaune – įmonė perima 23 konkurentų reklamos stendus.

 

„Šiuo sandoriu mažiname konkurenciją, plečiame savo rinkos dalį, gauname naujų klientų. Kadangi įsigijimas vyksta be bankų pagalbos, tokiu būdu optimizuojame sąnaudas, didiname pardavimus“, – sako UAB „Katos studija“ direktorius Mindaugas Žemaitis.

reklama

 

Nors pirmąjį 2009 m. pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, įmonės pardavimai lauko reklamos stendų rinkoje dėl ekonominės krizės sumažėjo perpus, plėtros nuspręsta neatsisakyti.

 

„Pasinaudoję rinkos traukimosi privalumais – stendus iš „Rodiklio“ įsigijome gerokai pigiau, nei būtume sumokėję prieš metus, kada pradėjome derybas. Tikime, kad tai gerokai sustiprins mūsų pozicijas reklamos rinkoje“, – sako M. Žemaitis.

 

Po šio susitarimo „Katos grupė“ valdys apie 20 proc. lauko reklamos stendų Kaune.

 

Sandorio suma neskelbiama. Mindaugas Žemaitis tikisi, kad ši investicija atsipirks per 1,5 metų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: