Redakcijos dienoraščiai

Mūsų įmonė gavo el.laišką, kuriame asmuo, pristatantis save kaip britų karininkas Steve Morte, ieško galimybių investuoti Lietuvoje.

Galiu būti apkaltintas, kad vėl judinu seniai žinomą ir jau nebeįdomią temą, tačiau būdamas kaunietis negalėjau susilaikyti...

Daug kas skundėsi, kad ką tik pasibaigusių prezidento rinkimų kampanija buvo nuobodi. Tačiau gali būti, kad po mėnesio vyksiančių Europos parlamento rinkimų kampanija bus guvesnė. Pirmąja kregžde galėtų būti šis „Partijos tvarka ir teisingumas“ plakatas:

Visai neseniai į mano el. pašto dėžutę „įkrito“ vienas iš daugelio reklaminių laiškų, kitaip tariant spamo. Ir kuo gi šis laiškas ypatingas? Žiūrim.

25 centų kaina kartais gali būti labai didelė: veltui sugaišta keliolika dienų brangaus laiko ir tūkstančiai litų nuostolių.

Pastaraisiais metais ne vienas tautietis padejuodavo, kad „nebeliko tikrų žiemų“, klimatas šyla ir tuoj „krokodilai Nemune apsigyvens“. Tačiau atrodo, kad šiemet kažkas tas lietuvių dvejones išklausė. Ir tas kažkas mėgsta juodąjį humorą.

Ne pirmą dieną girdime apie „devalvuojamą“ ir taip pat greit „stabilizuojamą“ litą: tas, kas patikėjo devalvacija – litų jau nebeturi, kas nepatikėjo – kol kas duoną ir sviestą perka litais, bet kiek ilgai?

Simboliška, kad pradėdami dvidešimtuosius atkurtos nepriklausomybės metus, galime stebėti naują pilietiškumo bangą gelbėjant legendinį krepšinio klubą.

Trumpalaikes paskolas teikianti bendrovė „SMScredit.lt“, siekdama atkreipti vartotojų dėmesį, griebiasi kraštutinumų – savo reklaminėje kampanijoje pradėjo naudoti lietuvių kalbos ištiktuką „pyst“.

Šiandien sueina lygiai dveji metai, kai rinkoje atsirado naujas verslo portalas, tuo metu labiau žinomas kaip pirmasis Lietuvoje internetinis savaitraštis – Verslosavaite.lt.

Praeitą savaitę eurokomisarei Daliai Grybauskaitei patvirtinus, kad sieks Lietuvos prezidento posto žiniasklaidoje plūstelėjo publikacijų, laidų ir komentarų šia tema.

Kažin ką tuo norėjo pasakyti Žvaigždžių duetų vedėjas Rolandas Vilkončius, išjungęs programos transliaciją ir paleidęs į eterį reklamą.

Lietuvoje turime du pagrindinius komercinius TV kanalus ir dar keletą dukterinių kanalėlių arba, kitaip sakant, tiems, kas žiūri „Pretendentą“ ar „Nešą Bridžą“ po ketvirtą kartą.

Tokį užsakymą gavusi įmonė gali didžiuotis ne tik „stambiu“ sandoriu, įgyti valstybinio lygio prestižą, bet ir gauti „bravo“ statulėlę.

Ilgą laiką Lietuvoje Skandinavijos šalys buvo įsivaizduojamos tarsi rojus. Tačiau ar tikrai viskas taip gražu?

Jau buvome įpratę girdėti „Tele2“ šūkį esą jų teikiamų paslaugų kainos mažiausios Lietuvoje. Tačiau, mano nuostabai, apie pora savaičių vienos „Tele2“ paslaugos kaina buvo daugiau nei du kartus didesnė nei konkurento.

Premjeras Kubilius dar spėjo įšokti į nuvažiuojantį Europos link traukinį, palikdamas didžiąją verslo ir visuomenės dalį užšalusiame tiek morališkai, tiek finansiškai Lietuvos krašte.

Moralioji prisikėlusiojo Valinsko politika jau duoda pirmuosius vaisius. Jau rinkimų naktį pratrūkęs arogancija pokalbiuose su žurnalistais, dabar jis atsivėrė visu gražumu.

Paskutinius aštuonerius metus Seimo opozicijoje „kentėję“ konservatoriai, šiais metais pagaliau vėl grįžo į politikos elitą ir sėdo prie „valdžios“ vairo. Tik ar ilgam?

L

ietuvoje veikia sena gera verslo sistema – pagrindinę mokesčių dalį moka keli tūkstančiai stambaus ir vidutinio kapitalo įmonių, prie jų „prisideda“ dar keliasdešimt tūkstančių vos „galą su galu suduriančių“ smulkių rinkos veikėjų.

< Ankstesnis Kitas >

Rezultatai 21 - 40 is 51

reklama