Gediminas Dūda   
2009 02 17, 16:05
TV reklama: nupigintų agurkėlių ir jogurtų rojus

Image
Verslosavaite.lt nuotr.
Lietuvoje turime du pagrindinius komercinius TV kanalus ir dar keletą dukterinių kanalėlių arba, kitaip sakant, tiems, kas žiūri „Pretendentą“ ar „Nešą Bridžą“ po ketvirtą kartą.

 

Tačiau diskusija ne apie tai, kiek Lietuvoje kanalų, bet apie tai, ko jie verti?

 

Ko reikia TV žiūrovams?

 

Norint pritraukti kuo didesnę auditoriją, reikia pateikti tokį produktą, kokį žiūrovas maloniai „surytų“. Nežinia, kiek TV kanalai analizuoja, ko labiausiai reikia žmonėms, tačiau bent jau kai kurie iš jų neklysta – ant Riaubiškytės ir Zvonkės „užkimba“ ne vienas ir ne du.

 

Todėl ilgai nesvarstę mūsų komerciniai kanalai „kepa“ ne vieną laidas, siekdami užimti kuo didesnę rinkos dalį.

 

Turėtume pastebėti, kad LTV eina kitokiu keliu – kaip ir pridera nacionaliniam kanalui, jis žiūrovui siūlo švietėjiškas laidas, kurias žiūrėdamas gali ir šį tą sužinoti.

 

Ko reikia reklamos TV eteryje užsakovams?

 

Kiekvieną savaitę galima surasti „TNS Gallup“ ataskaitas apie tai, ką žiūri per TV mūsų žmonės. O kad auditorija seniai žinomų „gerų laidų“ auga – nenuginčijamas faktas.

 

Tačiau man kyla daug klausimų, ką ta paskaičiuota auditorija gali, koks jos potencialas.

 

Ar tikrai besireklamuojantys naujų Honda, Toyota ir Renault pardavėjai mano, kad pagrindinį jų pirkėjų ratą sudaro „Dzin“ ir „Abipus sienos“ laidas žiūrintys žmonės?

 

Be abejo, ne visi reklamos užsakovai švaisto savo akcininkų lėšas į kairę ir į dešinę.

 

„Puikiajame šou“ ar „Kakadu“ reklamuojami „Maximos“ perpus nukainuoti agurkai ar prie galiojimo pabaigos artėjantys jogurtai tikrai pasiekia savo pirkėją, kuris dar tą patį vakarą skuba į parduotuvę, kad suspėtų nusipirkti „su nuolaida“ ir galėtų kaimynui apie tai pasigirti.

 

Šioje skiltyje dienoraštį galite rašyti ir Jūs. Savo tekstus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: