Giedrė Mauragaitė   
2009 03 09, 10:02
Naujausi reklamos vėjai: „Py...t – pinigai į kišenę“ 

Image
J.Petronio nuotr.
Trumpalaikes paskolas teikianti bendrovė „SMScredit.lt“, siekdama atkreipti vartotojų dėmesį, griebiasi kraštutinumų – savo reklaminėje kampanijoje pradėjo naudoti lietuvių kalbos ištiktuką „pyst“.

 

Išsiunti sms – pyst pinigai į sąskaitą!“, skelbia naujasis bendrovės šūkis. Ir tikrai, toks išraiškingas ir skambus ištiktukas, negali nepatraukti dėmesio, ypatingai, kai jis panaudotas reklaminėje kampanijoje.

 

Akcijos organizatoriai ir patys neslepia, kad tokiu būdų norėjo patraukti dėmesį. „Itin turtingos lietuvių kalbos vartojimas reklamose ne tik verčia visuomenę prisiminti apie tautos unikalumą, bet ir tampa viena iš efektyvių priemonių, naudojamų prasibrauti pro informacinį triukšmą“, - rašoma bendrovės pranešime spaudai.

 

Nors „pyst“ žodyne yra aiškinamas kaip netikėtam veiksmui ar smūgiui žymėti, daugumai šis ištiktukas labiau asocijuojasi su nešvankiais keiksmažodžiais.

 

Kita vertus, žinant bendrovės „SMScredit.lt“ veiklos pobūdį – paskolų teikimą – naująjį jos šūkį būtų galima perfrazuoti ir taip: „Pasiimi paskolą – pyst  krizė į kišenę!.

 


Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: