reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2009 04 20, 11:41
Ryšių su visuomene konsultacija. Kaip sudominti žiniasklaidą?

Image
Gedinimas Dūda
„Mūsų ryšių su visuomene (RsV) agentūra netinkamai užtikrina pranešimų spaudai išplatinimą: geriausiu atveju jie patenka į kelis nereikšmingus žiniasklaidos kanalus. Mes mokame pinigus, todėl norime rezultato. Gal metas keisti RsV agentūrą?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Į klausimą atsako RsV agentūros „Promo Service“ vadovas Gediminas Dūda.

 

Gaila, kad neparašėte, kokius argumentus pateikia jūsų RsV agentūra. Jei dar to nepadarėte, norėdami išspręsti šią problemą, turėtumėte išsiaiškinti su savo RsV agentūra, kodėl ši negali pasiekti jūsų norimų rezultatų.

reklama

 

Keisti RsV agentūrą galima, bet tinkamai neišsiaiškinus neefektyvios komunikacijos priežasčių, su nauja agentūra gali kilti tos pačios, o gal ir didesnės problemos.

 

Pirma, reikėtų pasistengti pažiūrėti į save iš šalies: ką aš siūlau visuomenei, kiek jai aktualios mano paslaugos, kodėl visuomenė turėtų būti informuota apie mano teikiamas paslaugas ir, svarbiausia, kodėl žiniasklaidai galėtų būti įdomus vienas ar kitas pranešimas apie mane?

 

Nemažai įmonių daro klaidas spausdamos savo RsV agentūrą skelbti žinias, kurios yra svarbios tik įmonės viduje, bet neaktualios plačiajai visuomenei.

 

Dažnai tokie pranešimai yra panašesni į reklamą, o ne aktualią informaciją žiniasklaidai. Nepamirškime, kad už reklamą yra mokami pinigai jos publikuotojui, o pranešimo spaudai funkcija – suteikti aktualią informaciją žiniasklaidai, kurią ji galėtų paskelbti savo skaitytojams.

 

Savaime suprantama, žiniasklaida skelbia tik tas naujienas, kurios gali būti aktualios daugumai jų skaitytojų.

 

Tad dažnai tiesiog reikia mokėti įsiklausyti į RsV agentūros pastabas, nes ją samdome ne tik tam, kad perleistume techninius pranešimo rašymo ir išplatinimo darbus, o ir tam, kad pranešimas būtų visapusiškai parengtas ir nukreiptas ten, kur jis labiausiai laukiamas.

 

Antra,  jums reikėtų su savo RsV agentūra peržiūrėti žiniasklaidos kanalus, kuriais jie platina pranešimus spaudai. Pasitaiko atvejų, kuomet RsV agentūros retai atnaujina žiniasklaidos kanalų kontaktus ir platina pasenusiais adresais, kurie seniai nebeveikia arba nėra tikrinami.

 

Kitais atvejais, turimi kanalų kontaktai gali būti ir netinkami, tiesiog pasiekia asmenis, kuriems siunčiama informacija nėra aktuali. Tikėtina, kad šis faktorius nebus lemiamas jūsų pranešimams spaudai dėl jų prastos informacinės sklaidos, tačiau pasitikrinti derėtų.

 

Ir trečia, kas tikriausiai mažiausiai priklauso tiesiogiai nuo jūsų ir agentūros, tai jūsų įmonės žinomumas rinkoje. Jei jūsų konkurentas sėkmingai dirba rinkoje seniau negu jūs, ir skiria daug dėmesio ryšiams su visuomene bei reklamai, tikėtina, kad šio konkurento pranešimai turės didesnį pasisekimą nei jūsų.

 

Vienas iš šios problemos sprendimo būdų galėtų būti „skambios“ viešųjų ryšių akcijos suorganizavimas, aktualūs jūsų įmonės specialistų komentarai ar konsultacijos žiniasklaidoje. Padidėjus įmonės žinomumui, žiniasklaida noriau skelbs ir kitas naujienas apie jūsų įmonę.

 

Žinoma, čia svarbūs ir įmonės marketingo aspektai, tačiau šiuos klausimus palikime reklamos agentūroms.

 

www.promoservice.lt 

 

Užduokite savo klausimą RsV specialistui el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it arba užpildę šią formą.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama