reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2010 07 01, 11:25
Ryšių su visuomene konsultacija. Kaip pasirinkti tinkamą RsV agentūrą?

Image
Nerijus Budrys
„Galvojame pradėti dirbti su viešaisiais ryšiais. Norėtume jūsų konsultacijos: į kokius kriterijus – kainą, vardą ar žinomumą – reikėtų atsižvelgti renkantis ryšių su visuomene agentūrą“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Į klausimą atsako RsV agentūros „Promo Service“ vadovas Nerijus Budrys.

 

Norint pasirinkti tinkamą agentūrą, siūlome rinktis ne pagal kainą ar agentūros žinomumą, o jos darbo rezultatus. Pagrindinius dalykus būtų galima sužinoti atlikus mini tyrimą.

reklama

 

Nusiųskite užklausimus keletui RsV agentūrų dėl galimybės kartu dirbti. Pagal tai, kaip kuri agentūra atsakys, galima spręsti, ar jūs jai esate svarbus. Jei agentūra nesugeba pateikti pasiūlymo per savaitę, laikykite, kad toje agentūroje jau dabar jums neturi laiko.

 

Reikia atsižvelgti ir į tai, kokį atsakymą gavote. Jei tai šablonas ar paskubomis „pritemptas“ prie jūsų poreikių pasiūlymas, kyla pagrįsta abejonė, kad ši agentūra taip su jumis dirbs ir ateityje.

 

Gavę pasiūlymus pasižiūrėkite kokius klientus jos turi ir kaip sekasi joms dirbti su jais. Tuo klausimu reikėtų įdėti šiek tiek pastangų ir pasidaryti mini monitoringą, kuris bent iš dalies atsakytų į klausimą, kiek tos agentūros klientų pranešimai yra matomi žiniasklaidoje.

 

Renkantis agentūrą labai naudinga pakalbėti ir su keletu esamų bei buvusių jos klientų.

 

Pagrindinės klaidos, kurias daro įmonės, besirenkančios RsV agentūrą:

 

·         Pažįstamo agentūra – jei jūsų draugas ar pažįstamas įkūrė agentūrą, tai jokių būdu nereiškia, kad jis puikiai dirbs savo darbą. Pagrindinis kriterijus turi būti profesionalumas. Deja vis dar nemaža dalis verslininkų šioje vietoje skaudžiai suklumpa pasitikėdami vien pažintimi. Ir lieka be kokybiškų paslaugų bei susigadina santykius su draugu ar pažįstamu;

 

·         Žinoma agentūra – ne kiekviena net ir 15 metų dirbanti agentūra visada gerai atlieka savo darbą, nes labai gali būti, kad su jumis dirba vos prieš mėnesį pasamdytas projektų vadovas, turintis tik minimalią tokio darbo patirtį. Kita vertus, mažesnėms agentūroms gali pritrūkti resursų, įgyvendinant didesnius projektus;

 

·         Kaina – daugelis mano, kad jei agentūra „plėšia“ dvigubai, tai ir rezultatas bus dvigubas. Deja, tai tik verslo triukas – dažniau mažesnę kainą siūlančios agentūros atsakingiau žiūri į bet kurį klientą.

 

Apibendrinant galima pasakyti, kad neverta rinktis viešųjų ryšių partnerio vadovaujantis stereotipais. Labiausiai apčiuopiamą naudą duotų tik kuo išsamesnė kiekvienos jus dominančios agentūros analizė.

 

Sėkmės pasirenkant tinkamą viešųjų ryšių partnerį!

 

www.promoservice.lt

 

  Užduokite savo klausimą RsV specialistui el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it arba užpildę šią formą.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama