VersloSavaite.lt   
2008 04 29, 10:05
Psichologo konsultacija. Jei nesiseka pardavimai
Image
Arminas Gudaitis
„Dirbu vadybininku. Turiu žmonėms įsiūlyti bendrovės siūlomus produktus. Man nesiseka. Ką daryti, kad parduočiau jų daugiau ir mano darbas būtų našesnis“, - klausia Verslosavaite.lt skaitytojas, atsako psichologas Arminas Gudaitis.

Dirbant darbą, kaip Jūsų, kuomet tenka atstovaujamos įmonės paslaugomis sudominti galimą klientą, yra svarbu sudaryti gerą, patikimo žmogaus įspūdį, kad klientui nekiltų jokių abejonių dėl atstovaujamos įmonės teikiamų paslaugų kokybės, rimtumo bei patikimumo.

reklama

Teigiate, jog darbas Jums neitin sekasi, pamėginkite paanalizuoti, kodėl taip yra, kokios priežastys galėtų tai įtakoti. Galbūt kalbėdamas su klientais Jūs nepasitikite savimi, dvejojate?

Tai matydamas, klientas gali prarasti pasitikėjimą Jūsų atstovaujama įmone, imti abejoti jos rimtumu, patikimumu ir todėl rinktis, kitos įmonės siūlomas paslaugas. Kalbėdami su klientu, visuomet stenkitės jaustis užtikrintai, bei pasitikėti savimi, siūlymus stenkitės išdėstyti aiškiai ir suprantamai, taip pat lengvai akcentuokite, kodėl klietui būtų naudinga rinktis būtent jūsų atstovaujamos įmonės paslaugas, tačiau nepersistenkit.

Taip pat iš anksto nebūkite nusiteikęs nesėkmei. Išankstinis neigiamas nusistatymas gali sugriauti pasitikėjimą, motyvaciją veikti ir siekti užsibrėžtų tikslų, o tai jau tiesiogiai atsiliepia darbo rezultatams. O galbūt kalbėdamas su klientu esate pernelyg kategoriškas, teikiate siūlymus primigtinai, mažai atsivelgiate į klieto nuomonę ir pageidavimus, netgi darote spaudimą? Tokia taktika neretai duoda visiškai priešingų rezultatų, nei pageidaujama.

Kalbėkite aiškiai ir motyvuotai, remkitės argumentais, tačiau nespauskite, leiskite klientui viską aiškiai suprasti ir rinktis Jūsų atstovaujamos įmonės paslaugas, todėl, kad tai turėtų būti geriausias variantas  jo supratimu, bet ne todėl, kad stengiamasi taip įteigti ar netgi išreikalauti.

Nesistenkite „prakišti“ savo atstovaujamos įmonės paslaugų, geresnių rezultatų pasieksite, jei sugebėsite klientą sudominti ir padėsite (bet nepriversite!) jam suprasti, kad Jūsų atstovaujamos įmonės paslaugų pasirinkimas iš tiesų yra dėmesio vertas variantas.   

Užduokite savo klausimą psichologui el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it arba užpildę šią formą.

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: