Gediminas Dūda   
2008 10 27, 16:26
„Siamo dvynė – Siamo katė... “
Redakcijos dienoraščiai
Image
Verslosavaite.lt nuotr.
Dažnas lietuvis „bėga“ namo iš darbo, kad, duok dieve, spėtų „ant nekviestos meilės“ ar „moterys meluoja geriau“. Tuo pat metu, atsipučia tie, kuri užuot žiūrėję lietuviškas „Santa barbaras“, savo laisvalaikį praleidžia šiuolaikiniame muziejuje „Akropolyje“ ar pan.

Bet čia nesiaiškinsime, kurie teisesni. Pakalbėkime apie reklamos ir anonsų hegemoniją lietuviškuose komerciniuose TV kanaluose.

 

Sakysite, nėra ką kalbėti?

 

Taip, jau esame pripratę, jog pažiūrėję trumpą ištrauką iš „seno-gero“ filmo bėgame į virtuvę teptis sumuštinių, kad skrandžiai neprakiurtų, per sekančią pertrauką – dvigubas parūkymas, dar per vieną – lyginti rytojaus dienai kostiumo – trumpai tariant, šiuolaikinės TV idealiai pritaikytos namams – ir filmą pamatai, ir „kambarius susitvarkai“.

 

Tačiau nebūsiu turbūt aš vienintelis, kurį seniai užkniso tos „pertraukėlės“.

 

Pirmiausia, dėl vartojamo termino: „Pertraukėlės“ – reklamos ir anonsų visuma, kurios trukmė 5 – 15 minučių.

 

Na, būkim supratingi – nebus reklamos, nebus pinigų; nebus pinigų – nebus gero filmo; nebus gero filmo – nebus ir gero gyvenimo didelei daliai ištroškusių televizorių „apkabinti“ vos ne kiekvieną vakarą.

 

Tad dėl reklamos – cit!

 

Ji privalo būti dėl mūsų gerovės. Bet va dėl anonsų – didelis klaustukas.

 

„Siamo dvynė – Siamo katė... “ plėšė man į ausį beveik dvi savaites viena laidos dalyvė. Būčiau supratęs, kad per „gerą“ filmą toks anonsas būtų parodytas du kartus, nes, neduok dieve, nepamatys jo kas nors.

 

Bet kam man, per tas 2 h filmo (reali trukmė 1h 20min. tikriausiai) rodyti tą anonsą 8 kartus? Jei mane sudomino – užteks ir vieno anonso, jei ne – nepadės ir 10 tokių.

 

Na, suprasčiau, kad „pūpsau“ kiaurą parą prie televizoriaus ir dabar skundžiuosi, jog tą patį anonsą matau po 5–10 kartų per parą. Sutinku – bet kuris rinkodaros specialistas pasakytų: „viena laida – vienas anonsas“, šito neišvengsi, šito reikia.

 

Bet kai televizorių įsijungi geriausiu atveju vienai normalesnei laidai kas trečia diena ir tave „užkapoja“ tie patys anonsai, pykit – nepykit, bet tai yra visiškas idiotizmas arba viešas pasityčiojimas iš žiūrovų.

 

Į viršų

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: