VersloSavaite.lt   
2016 06 30, 10:41
„Deloitte“ atnaujino logotipą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Tarptautinė audito ir verslo konsultacijų įmonė Deloitte po trylikos metų pertraukos – 2016 m. birželį – atnaujino pasaulinį prekės ženklą. Paskutinį kartą Deloitte prekės ženklas buvo pakoreguotas 2003 m.

 

Per netrumpą trylikos metų laikotarpį pasauliniame Deloitte tinkle įvyko įvairių struktūrinių ir strateginių pokyčių, kurie svariai prisidėjo prie Deloitte įvaizdžio keitimo inicijavimo.

reklama

 

Vienas iš prekės ženklo atnaujinimo tikslų buvo užtikrinti, jog visose 150-yje šalių Deloitte įmonės naudotų vieningą vizualinio identiteto sistemą. Tai – nelengvas, tačiau sėkmingai įveiktas iššūkis. Naujuoju įvaizdžiu pasaulinis Deloitte tinklas taip pat siekia įprasminti esmines strategijos permainas bei suvienodinti visų Deloitte tinklo padalinių įvaizdį tarptautiniu lygmeniu.

 

Naujojo įvaizdžio dominuojančios spalvos – juoda ir žalia – simbolizuoja pasitikėjimą, inovatyvumą ir aiškumą.

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: