reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2018 07 12, 10:38
„Callcredit“ pakeitė prekės ženklą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „TransUnion“.

 

Pavadinimo ir prekės ženklo keitimas vyksta po praėjusį mėnesį pasibaigusio įsigijimo sandorio, kada „Callcredit“ nusipirko viena didžiausių pasaulyje kredito rizikos vertinimo ir informacinių sprendimų įmonė „TransUnion“, skelbia bendrovė.

reklama

 

Prekės ženklą ir pavadinimą nuspręsta keisti etapais, siekiant jį įvesti nuosekliai ir palaipsniui. Pradinėje prekės ženklo keitimo stadijoje įmonė vadinsis „TransUnion, buvęs Callcredit“ (angl. „TransUnion, formerly Callcredit“).

 

Vėliau šiemet šis pavadinimas bus pakeistas į „TransUnion“. Integracija į vieną prekės ženklą yra bendros strategijos dalis, kuria siekiama susivienijusias įmones įtvirtinti kaip pirmaujančias tarptautinėje rinkoje vartotojų duomenų analizės ir technologinių sprendimų bendroves.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Ar dovanojate šventines dovanas savo partneriams, klientams?
 

reklama

reklama

reklama