VersloSavaite.lt   
2017 05 30, 10:38
BTA pakeitė prekės ženklą Baltijos šalyse

Image
BTA
Draudimo bendrovė „BTA Baltic Insurance Company“ (BTA) Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje keičia vizualinį identitetą – logotipą bei bendrovės vertybių komunikaciją. Naujasis BTA  įvaizdis reiškia, kad paprasta būti atsakingam, jei šalia yra svarbiausių gyvenimo tikslų padedantis siekti partneris.

 

Naujojo logotipo stilistika atspindi vidines bendrovės vertybes – prieinamumą, žmogiškumą ir patikimumą. Kartu joje išlaikytas BTA charakteringas patikimumas ir stabilumas – tai pabrėžia didžiausia bendrovės akcininkė „Vienna Insurance Group AG“.

 

BTA valdybos pirmininkas Janis Lucaus teigia, kad kartu su vizualiniais pokyčiais BTA toliau plės bendrovės ir jos teikiamų paslaugų prieinamumą, kuris yra viena svarbiausių sėkmingos veiklos priežasčių.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: