VersloSavaite.lt   
2018 10 25, 10:40
„Seesam“ atnaujina prekės ženklą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Draudimo bendrovė „Seesam“ atnaujina savo prekės ženklą Baltijos šalyse. Šiam žingsniui bendrovė ryžosi siekdama tiksliau atspindėti savo dabartinį požiūrį į draudimo paslaugas: keičiantis vartotojų poreikiams, bendrovė į partnerystę su jais taip pat žvelgia naujai.

 

Atnaujinto logotipo elementai taip pat atspindi ir bendrovės įsiliejimą į didžiausią Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje draudimo įmonių grupę „Vienna Insurance Group“.

reklama

 

Atnaujintas „Seesam“ logotipas yra modernesnis ir veržlesnis, tačiau nenutolęs nuo senojo, nes bendrovė išlaiko savo pamatines vertybes: sąžiningumą, atsakingumą, atvirumą ir toleranciją. Šis logotipas yra bendrovės deklaracija klientams dėl duoto pažado laikymosi. Tuo pačiu perteikiama, kad tai bus daroma įžvalgiau, progresyviau, atsižvelgus į besikeičiančius jų poreikius ir siūlant skaitmenizuotus, paprastus ir integruotus sprendimus.

 

Naujajame logotipe šalia bendrovės pavadinimo atsirado keturi trikampiai.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: