VersloSavaite.lt   
2016 08 10, 12:50
„Danske Bank“ valdybos narys: išsilavinę lietuviai – masalas paslaugų centrams

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Lietuvos vardas šiemet išliko labiausiai linksniuojamas kaip traukos taškas tarptautinių kompanijų paslaugų centrams.

 

Ekspertai atskleidžia, kad pagrindinės to priežastys – aukštas išsilavinimas, kelių kalbų mokėjimas ir žingeidumas, padedantys lietuviams vis dažniau įsitvirtinti aukštose pozicijose tarptautinėse kompanijose ir prisiimti atsakomybę už tarptautinės svarbos užduotis.

reklama

 

Tai įrodo, kad Lietuva išaugo iš etapo, kai vietiniai darbuotojai buvo samdomi tik techniniams darbams atlikti, ir šiandien kompetencijomis bei darbo kultūra jau gali lygiuotis su kitomis Europos valstybėmis. Tokiomis įžvalgomis dalinasi „Danske Bank“, Lietuvoje sutelkusio net du savo padalinius – Globalių paslaugų ir IT paslaugų centrus, valdybos narys ir vykdomasis direktorius Jim Ditmore.

 

Lietuviai – tobulas įgūdžių rinkinys

 

„9 iš 10 „Danske Bank“ darbuotojų Lietuvoje turi universitetinį išsilavinimą. 3 iš 10 yra baigę magistro ar aukštesnes studijas. Visi sklandžiai kalba angliškai, o Šiaurės šalių kalbos yra antroje vietoje. Statistika rodo, kad kalbų mokymosi įgūdžiai lietuviams naują kalbą leidžia išmokti vos per 4 mėn.

 

Visas šis įgūdžių komplektas yra masalas tarptautinėms kompanijoms, mat tai padeda užtikrinti, kad darbo kokybė Lietuvoje atitinka kompanijos standartus ir kliento aptarnavimo kokybė visur išlieka ta pati, nesvarbu, ar paslaugos teikiamos iš Danijos, Švedijos ar Lietuvos“, – sako Jim Ditmore, „Danske Bank“ valdybos narys ir vykdomasis direktorius.

 

Dar viena svarbi minėto komplekto dedamoji – lietuvių noras augti ir tobulėti bei kurti inovacijas. Tai leido Lietuvoje įkurtam „Danske Bank“ Globalių paslaugų centrui (GSL) per 3,5 metų užaugti iki beveik 1000 darbuotojų ir ženkliai praplėsti atsakomybių ribas visos Grupės mastu. Tuo tarpu pernai Lietuvoje įkurtas „Danske Bank“ Grupės IT paslaugų centras tapo sparčiausiai augusia IT organizacija šalyje.

 

Sutaupė 22 000 darbo valandų

 

Šiandien GSL yra itin svarbi „Danske Bank“ Grupės dalis – darbuotojai čia atsakingi už trečdalį banko operacijų, įskaitant asmeninę, transakcijų, verslo bankininkystę, taip pat padeda kitų Grupės funkcijų – finansų, teisės, viešųjų pirkimų ir kt. – klausimais.

 

GSL darbuotojai kasdien stebi ir patikrina daugiau nei 300 transakcijų, įgyvendina daugiau nei 22 000 investicinių sandorių, administruoja apie 210 naujų būsto paskolų, peržiūri daugiau nei 4 000 mokėjimų, signalizuojančių apie galimą pinigų plovimo riziką, įgyvendina didelės apimties viešųjų pirkimų projektus.

 

Spartus augimas ir lietuvių noras tobulėti lėmė ir tai, kad 2015 m. GSL komandos patobulino virš 700 procesų, kurie ateinantiems metams sutaupė daugiau nei 22 000 darbo valandų.

 

Per metus „Danske Bank“ Grupės IT paslaugų centre dirbančios komandos taip pat jau sukūrė itin sėkmingų sprendimų, kurie keičia vartotojų įpročius didelėse rinkose. Vienas jų – mobiliųjų mokėjimų programėlė „MobilePay Norge“, skirta Norvegijos rinkai. Šiandien programėle naudojasi jau daugiau nei 200 tūkst. vartotojų, ji pelnė ir 2 kokybės apdovanojimus Norvegijoje.

 

Tokie rezultatai lėmė, kad šiuo metu apie 25 proc. „Danske Bank“ Grupės operacijų ir IT vadovų yra lietuviai, valdantys tarptautines komandas. Tai reiškia, kad lietuviai nėra tik užduočių vykdytojai, o lygiaverčiai komandos nariai visos Grupės mastu, atsakingi už gyvybiškai svarbias kompanijai funkcijas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: