VersloSavaite.lt   
2014 11 18, 10:34
Beta.lt ir Grupinis.lt sieks vartotojams grąžinti UAB „Freshtravel“ pinigus (papildyta)

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Beta.lt ir Grupinis.lt siekia grąžinti lėšas vartotojams, kurių įmokos už keliones iki penktadienio dar nebuvo pervestos UAB „Freshtravel“ („Plius Travel“) – tai 160 tūkst. eurų (552,5 tūkst. litų), tačiau, pagal galiojančius teisės aktus, kyla teisinis ginčas, kam priklauso sukauptos lėšos. 

 

Pirmadienį„Cherry Media LT“ gavo antstolio Armino Naujokaičio patvarkymą, reikalaujantį įšaldyti 200,6 tūkst. litų skolos išieškojimui iš UAB „Freshtravel“ išieškotojo Artūro Laktionkino naudai.    

reklama

 

„Labai norime grąžinti pinigus vartotojams, šiuo metu aiškinamės, kokiu būdu tai turėtume padaryti. Kartu su teisininkais sprendžiame šiuos klausimus, taip pat aiškinamės kam, pagal galiojančius įstatymus, priklauso sukauptos lėšos ir ar vėliau bankroto administratorius turės teisę iš mūsų dar kartą pareikalauti šios sumos, jei grąžinsime įmokas vartotojams", – sako Vilius Juraitis, atstovaujantis Beta.lt ir Grupinis.lt portalus.

 

Šios lėšos „Cherry Media LT“ buvo sukauptos todėl, kad įmokos, surenkamos už Beta.lt ir Grupinis.lt portaluose reklamuotas „Fresh Travel“ („Plius Travel“) poilsines-pažintines keliones, kelionių organizatoriui buvo pervedamos grupėmis, o ne kaskart už atskirą kelionę. 2014.11.14 gavę pranešimą iš UAB „Fresh Travel“(„Plius Travel“) apie stabdomą veiklą, iškart sustabdėme įmokų pervedimą kelionių operatoriui, kol bus priimtas atsakingų institucijų sprendimas, kaip toliau turėtų būti disponuojama surinktomis lėšomis. 

 

Iš viso yra virš 1200 keliautojų, kurie įsigijo „Freshtravel“(„Plius Travel“) keliones, reklamuotas portaluose Beta.lt ir Grupinis.lt, kurių kelionės turėjo įvykti po 2014.11.14. 

 

Grąžins ir už automobilių stovėjimą mokėtus pinigus

 

 

„Fresh Travel“ klientams nuostolius kompensuos ir Vilniuje ilgalaikio automobilių stovėjimo aikšteles valdanti įmonė „UniPark“.   Bendrovė leis klientams perkelti rezervuotas automobilio stovėjimo datas kitam laikui arba susigrąžinti jau sumokėtas lėšas.

 

„Suprasdami sunkią situaciją, į kurią pakliuvo „Fresh Travel“ klientai, priėmėme sprendimą kompensuoti jų nuostolius, susijusius su automobilių stovėjimo rezervacijomis. Nors ir teisininkai, ir Turizmo departamento atstovai teigia, kad klientų individualiai užsisakyta automobilių parkavimo paslauga nėra susijusi su įsigytais kelionių paketais, todėl nėra kompensavimo objektas, suprasdami išskirtines aplinkybes, norime pagelbėti nukentėjusiems turistams. Prašome juos savo iniciatyva kreiptis į mūsų bendrove, nes mes nerenkame ir neturime informacijos, kur automobilio stovėjimą rezervavę klientai keliauja“, – sakė „UniPark“ prekės ženklą valdančios UAB „Stova“ direktorius Marius Blagnys.

 

Jo teigimu, šiuo metu bendrovė jau sulaukė klientų, kurie pateikė prašymus perkelti ar atšaukti parkavimo paslaugų rezervacijas. Dauguma šių klientų buvo užsisakę 8 parų automobilio stovėjimo paslaugas. Šios paslaugos vertė siekia apie 140 litų.

 

„Fresh Travel“ klientus, užsisakiusius automobilio stovėjimą „UniPark“ aikštelėse, bendrovė kviečia kreiptis pateikiant laisvos formos prašymą bei dokumentus, liudijančius įsigytą parkavimą neįvykusios kelionės su „Fresh Travel“ metu. Šią informaciją keliautojai prašomi pateikti „UniPark“ klientų aptarnavimo vadybininkei Sigitai Bagdanavičienei el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it Telefonas pasiteiravimui +370 614 50022.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: