reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2009 11 05, 14:15
Verslo konsultacija. Kaip sutaupyti steigiant UAB?

Image
Sxc.hu nuotr.
„Noriu įsteigti UAB, bet nenoriu už tai mokėti šia veikla užsiimančioms įmonėms. Ko reikia, kad galėčiau tai padaryti pats?“, - klausia Verslosavaite.lt skaitytojas Andrius. Konsultuoja verslo konsultantas Mantas Sasnauskas.

 

Visų pirma, ką jums reikia turėti prieš steigiant įmonę – jos koncepciją ar gerai apgalvotą ir paskaičiuotą idėją. Jeigu jau tvirtai nusprendėte ir pasiryžote siekti savo tikslo – pirmyn.

reklama

 

Kaip suprantu iš klausimo, įmonėje būsite vienas akcininkas. Jei steigėjas yra vienas fizinis asmuo, pirmiausia reikia laikinai įtraukti būsimos įmonės pavadinimą į registrą. Taip būsite užtikrintas, kad jūsų pasirinktas pavadinimas nėra užimtas ar nebus užimtas registravimo laikotarpiu. Ši paslauga Registrų centre kainuoja 56 Lt.

 

Įtraukę pavadinimą į laikiną registrą, galite ruošti šiuos dokumentus:

 

1. Įstatus

2. Steigimo aktą

3. Akcininko sprendimą (jei daugiau nei vienas steigėjas – akcininkų susirinkimo protokolą)

 

Tada reikia keliauti į banką ir atsidaryti kaupiamąją sąskaitą, kuri bus skirta įstatiniam kapitalui įnešti (10 000 Lt). Kai įregistruosit įmonę, ši sąskaita lengvai taps ir pagrindine jūsų įmonės sąskaita.

 

Kai turite parengęs dokumentus ir banko pažymą, galite visus dokumentus nešti notarui patvirtinti (geriau pateikti el. būdu, kad būtų galima pataisyti, kai kuriuos niuansus). Pas notarą ši paslauga kainuos apie 400–500 Lt, iš tikrųjų kaina priklauso nuo įvairių niuansų – steigėjų skaičiaus ir pan.

 

Reikia paminėti, kad turite turėti patalpas, kuriose bus registruojama įmonė. Jeigu patalpų savininkas yra fizinis asmuo, tuomet pas tą patį notarą galima patvirtinti, jog asmuo sutinka, kad jo patalpose būtų registruojama įmonė (jeigu patalpos užstatytos ar įkeistos bankui, reikia banko sutikimo). Jeigu patalpų savininkas juridinis asmuo, užtenka direktoriaus sutikimo ir parašo.

 

Turint visus dokumentus patvirtintus notaro, toliau reikia pristatyti šiuos registrų centrui:

 

1.Įstatai (2 egz.)

2.Dokumentas, patvirtinantis, kad sumokėtas atlyginimas už registravimą (198 Lt)

3.Forma JAR-1

DOC 587 Kb (2006-12-07)

4.Forma JAR-VO-V

DOC 131 Kb (2006-07-18)

5.Forma JAR-T

DOC 123 Kb (2006-07-18)

6.Forma JAR-PP

DOC 125 Kb (2006-07-18)

7.Steigimo aktas

8.Forma JAR-AF

DOC 128 Kb (2006-07-18)

 

Viskas. Jūs sutaupėte porą šimtų litų, kuriuos ima įmonės ar asmenys už įmonės dokumentų paruošimą.

 

lexcorx.wordpress.com

 

Užduokite savo klausimą verslo konsultantams el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it arba užpildę šią formą.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama