|
Nors pastaruosius kelerius metus mobiliojo ryšio paslaugų tarifai nuolat mažėjo, telekomunikacijų bendrovių atstovai teigia, kad „dugnas“ dar nepasiektas.
Dauguma telekomunikacijų bendrovių ateitį sieja su internetu mobiliuosiuose telefonuose. Arši konkurencija Telekomunikacijos bendrovės „Bitė“ generalinis direktorius Ken Campbell teigė, kad telekomunikacijų paslaugų kainos Lietuvoje yra vienos žemiausių Europoje. „Šiuo metu visi operatoriai rinkoje agresyviai konkuruoja siūlydami kuo mažesnes trumpalaikes kainas, - Verslosavaite.lt sakė K. Campbell. – Manau, kad artimiausiu metu, siekiant išlaikyti aukštą aptarnavimo lygį, ši konkurencija turėtų sušvelnėti ir nusistovėti ilgalaikės kainos.“ „Tele2 Lietuva“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas teigė, kad aršią konkurenciją tarp telekomunikacijų bendrovių rodo ir praėjusią savaitę skelbta Ryšių reguliavimo tarnybos 2008 metų II-ojo ketvirčio ataskaita. „Dugnas“ dar nepasiektas Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ rinkodaros direktorius Giedrius Makauskas teigė, kad jie, siekdami sudaryti palankesnes galimybes bendrauti, nuolat pigina mobiliojo ryšio paslaugas. „Paskutinė mūsų pasiūlyta paslauga suteikia klientams galimybę su savo artimais žmonėmis kalbėtis nemokamai“, - Verslosavaite.lt teigė G. Makauskas. Pasak jo, vartotojai vertina tokias paslaugas, akcijas. Tai rodo ir didėjantis naudojimasis balso paslaugomis. A. Baranauskas Verslosavaite.lt teigė, kad mobiliojo ryšio paslaugų tarifai „dugno“ dar nepasiekė. „Teiginių, kad jau nebeįmanoma mažinti kainų girdėjome jau ne kartą, tuo tarpu gyvenimas parodė, kad vartotojai už sąskaitas moka vis mažiau“, - sakė A. Baranauskas. Pasak jo, mažas kainas klientams jiems leidžia pasiūlyti jų strategija – įrangos pirkimas urmu ir iš to paties tiekėjo visoms šalims, kur veikia „Tele2“ ryšys. Internetas – mobiliojo ryšio ateitis Lietuvos telekomunikacijų bendrovės daugeliui savo klientų suteikia galimybę kalbėtis nemokamai, todėl, būti patraukliu vien todėl, kad siūlai nemokamus pokalbius – sunku. Todėl dauguma telekomunikacijų bendrovių orientuojasi į mobiliojo interneto paslaugas, didina parsisiunčiamų duomenų kiekį, mažina mobiliojo interneto kainas, diegia įvairias naujoves taip stengdamiesi pritraukti vis daugiau klientų į savo tinklą. Pasak „Bitės“ generalinio direktoriaus, klientai dažniausiai domisi paslaugomis, kurios jiems suteikia daugiau galimybių, todėl vien tik pokalbių, žinučių jiems nebeužtenka. Šiuo metu vis didesnis klientų traukos šaltinis – internetas mobiliajame telefone. „Platesnes galimybes atveria ir visad lengvai pasiekiamas elektroninis paštas bei internetas, - K. Campbell. - Rinkos žaidėjams vis svarbesnis tampa globalumas. Pasak G. Makausko, mobiliojo ryšio ateitis priklauso būtent mobiliajam internetui ir mobiliuoju internetu grįstomis paslaugomis. Į viršų
|
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|