TOP promo
 
VersloSavaite.lt   
2020 01 16, 11:08
Lietuvoje sparčiai populiarėja socialinis tinklas „TikTok“

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
2019-aisiais bendrovės „Bitė Lietuva“ klientai išnaršė 65 proc. daugiau duomenų – nors vaizdo turinys vis dar pirmavo, itin populiarėjo socialinis tinklas „TikTok“ ir kompiuteriniai žaidimai.

 

Vaizdo turinys – vis dar karalius

 

Pernai „Bitės“ tinkle buvo išnaršyta 65 proc. daugiau duomenų – didžioji jų dalis tradiciškai teko įvairiam vaizdo turiniui, kaip „YouTube“ ar filmų, serialų transliavimo platformoms.

reklama

 

„Vartojimo statistika atskleidė ir kitų naujų tendencijų. Pavyzdžiui, Lietuvoje sparčiai populiarėja socialinis tinklas „TikTok“ – per metus jame buvo išnaršyta net 225 proc. daugiau duomenų. Taip pat matome, kad mūsų klientai vis daugiau dėmesio skiria kompiuteriniams žaidimams – jų parsisiuntimui prireikė nuo 120 iki 460 proc. daugiau duomenų, priklausomai nuo naudojamos platformos: „PlayStation“, „Xbox“, „Steam“ ar „Origin“. Be to, vis dažniau mėgstame žiūrėti kaip žaidžia kiti – duomenų sunaudojimas tiesioginių žaidėjų vaizdo transliacijų platformoje „Twitch“ augo trečdaliu“, – pastebi Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ technologijų vadovas.

 

Tinklo naudojimo statistika rodo, kad rečiau muziką siunčiamės nelegaliai ir vis daugiau jos klausomės internetu – čia pagal sunaudojamus duomenis lyderio pozicijas išlaiko „Spotify“ (77 proc. sunaudotų duomenų augimas), o pastarąją platformą vejasi „iTunes“ (76 proc. augimas).

 

Tiesa, pagal duomenų augimą pernai didžiausią šuolį fiksavo „Amazon Music“ (1949 proc. daugiau) ir „Apple Music“ (108 proc. daugiau). Tiesa, nelegalus autorinio turinio vartojimas Lietuvoje išlieka nemaža problema, kurios sprendimui būtinas daugybės institucijų ir verslo organizacijų įsitraukimas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

K2 zodz grand

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama