VersloSavaite.lt   
2013 05 10, 13:56
Tyrimas: ar skiriasi mobiliojo ryšio operatorių kokybė?

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria. Tai patvirtino Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas.

 

Pavyzdžiui, RRT duomenimis, nesėkmingų skambučių dalis „Bitė Lietuva“ tinkle sudarė 3,01 proc., „Tele2“ tinkle – 2,67 proc., „Omnitel“ – 1,04 procento.

reklama

 

„Tele2“ tinkle SMS pristatymo trukmė buvo 7,9 sekundės. „Bitė Lietuva“ tinkle šis rodiklis siekė 6,62 sekundės, „Omnitel“ – 6,01 sekundės.

 

Vykdant RRT mobiliojo ryšio kokybės tyrimą visuose trijuose operatorių tinkluose iš viso buvo atlikti 2529 skambučiai ir išsiųsta 2681 SMS.

 

Bandymai buvo atliekami Lietuvos teritorijoje: miestuose bei magistraliniuose ir krašto keliuose stovint arba važiuojant darbo dienomis ir darbo valandomis tiek GSM, tiek 3G tinkluose. Bandymai skirtingų operatorių tinkluose buvo atliekami tuo pat metu (lygiagrečiai) ir naudojant tą pačią matavimo įrangą, sumontuotą specialioje transporto priemonėje.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: