Ryšių su visuomene konsultacijos

„Galvojame pradėti dirbti su viešaisiais ryšiais. Norėtume jūsų konsultacijos: į kokius kriterijus – kainą, vardą ar žinomumą – reikėtų atsižvelgti renkantis ryšių su visuomene agentūrą“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Į klausimą atsako RsV agentūros „Promo Service“ vadovas Nerijus Budrys.

„Ką turėtume daryti, kai ne pirmą kartą matome žiniasklaidoje purvą ant mūsų drebiančius savo konkurentus, kurių teiginiai laužti iš piršto?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Į klausimą atsako RsV agentūros „Promo Service“vadovas Gediminas Dūda.

„Mes planuojame atleisti dalį darbuotojų, RsV agentūra siūlo paskelbti šią informaciją, tačiau mes nematome prasmės tai skelbti. Ką patartumėte Jūs?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Į klausimą atsako RsV agentūros „Promo Service“ vadovas Gediminas Dūda.

„Nesusikalbame su savo RsV agentūra: mūsų pateiktuose pasiūlymuose pranešimui spaudai, agentūra viską interpretuoja kaip reklamą, niekas netinka, o mūsų akimis duomenys apie augančius pardavimus ar tai, ką įmonė siūlo – labai svarbūs. Ką galite patarti?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Konsultuoja RsV agentūros „Promo Service“ vadovas Gediminas Dūda.

„Mūsų ryšių su visuomene (RsV) agentūra netinkamai užtikrina pranešimų spaudai išplatinimą: geriausiu atveju jie patenka į kelis nereikšmingus žiniasklaidos kanalus. Mes mokame pinigus, todėl norime rezultato. Gal metas keisti RsV agentūrą?“, – klausia Verslosavaite.lt skaitytojas. Į klausimą atsako RsV agentūros „Promo Service“ vadovas Gediminas Dūda.

reklama