reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 02 14, 10:22
Pirkėjų krepšeliuose 7 prekės iš 10 – lietuviškos

Image
D.Kanapecko nuotr.
Praėjusiais metais pirkėjų krepšeliuose septynios iš dešimties prekių buvo lietuviškos, rodo prekybos tinklo „Maxima“ duomenys. Populiariausi vietiniai produktai yra batonas, pienas, švieži viščiukai, bulvės, obuoliai.

 

O esminės priežastys dėl ko pirmenybė teikiama lietuviškai prekei yra šviežumas ir nauda šalies ekonomikai.

 

Sausio mėnesį atlikta beveik 500 lojalių prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjų apklausa parodė, kad pagrindinės priežastys, dėl ko pirmenybė teikiama vietinio gamintojo prekei, yra šviežumas (59 proc.), nauda šalies ekonomikai (54 proc.) bei natūralumas (53 proc.).

reklama

                     

„Lietuviški produktai yra vertinami mūsų šalies gyventojų. Tai rodo ir pirkėjų nuomonės apklausos, ir realūs jų veiksmai – tai, kokios prekės dedamos į krepšelius. Mūsų šalyje pagamintą ar užaugintą produkciją pirkėjai sieja ne tik su šviežumu, tačiau ir kokybe (36 proc. respondentų įvardijo tai kaip geriausiai lietuvišką produkciją apibūdinančią savybę), geriausiu skoniu (30 proc.), priimtiniausia organizmui sudėtimi (25 proc.)“, – teigia bendrovės „Maxima LT“ Pirkimų departamento vadovė Vilma Drulienė.

 

Pasak jos, „Maxima“ yra lietuviškas prekybos tinklas, todėl siekiama, kad šalies gamintojai asortimente užimtų svarią dalį, pavyzdžiui, šviežio maisto kategorijoje beveik 80 proc. produktų yra lietuviški, o populiariausiųjų prekių šimtuke net 71 prekė yra lietuviška.

 

„Tai ypač svarbu, nes pirkėjai aiškiai suvokia, jog pirkdami vietos gamintojų produkciją jie prisideda prie savo šalies ekonomikos augimo“, – sako V. Drulienė ir pabrėžia, kad dar vienas lietuviškų produktų privalumas yra tas, jog jie sėkmingai konkuruoja su importuojamais produktais savo kaina.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama