VersloSavaite.lt   
2014 10 29, 11:24
Lietuvos kavos rinkoje – naujas žaidėjas

Image
Sxc.hu nuotr.
Besiplečianti Lietuvos kavos rinka sulaukė naujo konkurencingo žaidėjo iš Italijos – prekės ženklo „Kimbo“, kuris jau spėjo užkariauti 11,9 proc. Italijos rinkos ir šiuo metu populiarumu nusileidžia tik vienam kavos prekės ženklui, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

 

Rinkos specialistų teigimu, vienas pagrindinių didmenininkų kriterijų, renkantis importuojamus produktus, yra kaina, tačiau plečiantis rinkai ir kintant vartotojų poreikiams, prognozuojamas kavos gamintojų lyderių persiskirstymas.

reklama

 

Oficialiu „Kimbo“ kavos platintoju Lietuvoje tapo UAB „Pardavimo automatai“.

 

„Populiariausi prekės ženklai pagal pardavimus Lietuvoje yra „Paulig“, „Jacobs“ bei „Aroma“, tačiau situacija rinkoje gali greitai pasikeisti, – teigia UAB „Pardavimo automatai“ generalinis direktorius Audrius Šumauskas. – Pasaulyje ryškėja tendencija, kai orientuojamasi ne į kainą, o į išskirtinės kokybės pupeles, ūkį, kuriame jos buvo užaugintos bei skrudinimo ypatybes.

 

Ši tendencija jau ateina ir į Lietuvą – daugiausia kavos išgeria jaunoji karta, kuriai puodelis gėrimo – neatsiejama gyvenimo būdo dalis, mados kryptis. Šiai vartotojų daliai, kuri labiausiai mėgsta kavą gerti su pienu ir gėrimą vertina pagal skonio stiprumą, labiausiai tinka itališka kava, kurios populiarumas Lietuvos rinkoje ateinančiais metais turėtų augti“.

 

Naujausiais duomenimis, statistinis lietuvis kavos išgeria 4 kg per metus arba 1-1,5 vidutinio dydžio puodelio per dieną. Nepaisant kainų augimo, per pastaruosius metus kavos rinkos apyvartą sudarė kiek daugiau nei 445 mln. litų, ji augo maždaug 1 proc. Populiariausios kavos rūšys Lietuvoje – arabika ir robusta, atkeliavusios iš Brazilijos, Kolumbijos bei Indijos.

 

„Pastebėję akivaizdžiai augantį susidomėjimą itališka kava, išanalizavę pasaulinę bei Lietuvos rinką, apsisprendėme tapti oficialiais šio prekinio kavos ženklo platintojais Lietuvoje, – teigia A. Šumauskas. – Kol kas orientuojamės į HoReCa sektorių – „Kimbo“ kavą tiekiame kavinėms, barams ir restoranams, tačiau ateityje planuojame plėsti kavos pardavimus ir užsiimti mažmenine prekyba bei produktų tiekimu į biurus.

 

Žinoma, pirmiausia žiūrėsime kaip naujas prekės ženklas įsilieja į mūsų šalies kavos rinką, kadangi aplinka ganėtinai konkurencinga“.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: