reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2016 08 17, 10:20
Kaip pirkėjai renkasi daržoves?

Image
D.Kanapecko nuotr.
Sveikos mitybos įpročiai vis labiau tampa šalies gyventojų kasdienybe, o vaisiai ir daržovės – esmine mitybos raciono dalimi, rodo prekybos tinklo „Iki“ užsakymu atliktas visuomenės nuomonės tyrimas.

 

Net du trečdaliai pirkėjų, rinkdamiesi vaisius ir daržoves, daugiausiai dėmesio teikia jų šviežumui, kuris dažniausiai yra svarbesnis net už kainą.

 

„Pastebime, kad daržovės sudaro vis didesnę dalį kasdieninių pirkinių krepšelyje. Įdomu tai, kad dėl šios produktų grupės žmonės dažniausiai apsilanko prekybos centruose daugiau nei vieną kartą per savaitę – vadinasi, švieži vaisiai ir daržovės tampa esmine sąlyga kokybiškam kasdieniam apsipirkimui“, – sako Berta Čaikauskaitė, „IKI” viešųjų ryšių vadovė.

reklama

 

Tyrimas atskleidė, kad daržoves labiau linkę pirkti didmiesčių gyventojai bei žmonės, turintys vaikų. „Tokie demografiniai rodikliai leidžia nuspėti, kad daržovių vartojimas auga dėl pasikeitusio gyvenimo būdo ir sąmoningo pasirinkimo rūpinantis vaikų sveikata“, – nurodo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė.  

 

Pagrindinis kriterijus, kuriuo vadovaujantis žmonės renkasi daržoves, yra išvaizda. Pagrindiniu kriterijumi jį nurodė net 67 proc. respondentų. „Daržovių išvaizda pirkėjui daug pasako apie jų šviežumą ir kokybę, todėl nekeista, kad šis kriterijus tampa esminiu pirkėjų pasirinkimui“, – teigia B. Čaikauskaitė.

 

Renkantis daržoves, antru pagal svarbą kriterijumi, buvo nurodyta kaina. Daugiau nei pusė (56 proc.) respondentų nurodė, kad prieinama daržovių kaina lemia jų apsisprendimą pirkti. Kainos kriterijus svarbiausias vyresnio amžiaus, žemesnių pajamų, ne Vilniaus miesto gyventojams. Daržovėms jiems dažniausiai nėra esminė prekė, dėl kurios jie traukia į prekybos centrus.

 

Trečioje vietoje po išvaizdos ir kainos gyventojai minėjo vaisių ir daržovių ekologiškumą bei natūralumą. Tokių pirkėjų yra 48 proc. Įdomu tai, kad ekologiškumas yra kur kas svarbesnis moterims nei vyrams, taip pat pirkėjams senjorams, bei turintiems aukštesnes pajamas ir auginantiems vaikus.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama