reklama

reklama

Nerijus Budrys   
2013 07 16, 12:12
PR pastebėjimai: apnuogintas užpakalis ir abiturientei šimtukininkei gali padėti

VersloSavaite.lt nuotr.
VersloSavaite.lt nuotr.
Nežinia, ko siekė, o gal ir nieko nesiekė vakar Vilniaus Rotušėje ne visai pridengtus užpakalinės dalies pusrutulius pademonstravusi ir dėl to, kaip dabar sakoma, „interneto sensacija“ staiga tapusi abiturientė šimtukininkė. Tačiau dėl to kilęs šaršalas gali jai ne tik pakenkti, bet ir padėti – tai priklausys nuo to, kaip toliau elgsis ji pati.

 

Žinoma, greičiausiai bus trečias variantas – viskas greitai nurims ir užsimirš, o ir pati šio šurmulio kaltininkė, panašu, nori viską pamiršti kuo greičiau.

reklama

 

Kaip ten bebūtų, viešojoje erdvėje pasirodžiusios mūsų herojės nuotraukos ne tik dėl suprantamų priežasčių sulaukė vyriškosios auditorijos dėmesio, bet ir įžiebė keletą gana entuziastingų diskusijų, kuriose išryškėjo dvi pagrindinės nuomonės: mergina papokštavo / pamaištavo / ji gali sau tą leisti ir kaip ji taip galėjo pasielgti / nežino elementaraus etiketo.

 

Pastarųjų nuomonių, aišku, žymiai daugiau. Tačiau mums labiau rūpi teigiamas požiūris, kuris, suprantama, ir pačiai herojei gali suteikti daugiau naudos, nei neigiami vertinimai.

 

Bene labiausiai man patiko vienas internete užmatytas situacijos vertinimas, kuris skambėjo maždaug taip: Sako, šita mergiotė iš egzaminų gavo keturis šimtukus. Taip sakant, work hard, play hard.

 

Išties, tokia pozicija labai palanki pačiai pasirodymo autorei. Esu įsitikinęs, kad tai nebuvo planuota akcija, bet jei tokia būtų, tai iš esmės ją būtų galima laikyti pavykusia, nes būtent tokią žinutę ji geriausiai ir transliuoja.

 

Taigi, ką reikėtų daryti toliau? Stiprinti šią žinią, šalia kurios labai gerai dera tokie raktiniai žodžiai kaip graži ir protinga (be jokios ironijos!). Kiti pasirodymai žiniasklaidoje turėtų stiprinti tą protingąją pusę – demonstruoti merginos teorines žinias ir praktinius įgūdžius pasirinktose profesinėse srityse. Neabejoju, kad ji turėtų ką parodyti: galbūt puikiai groja pianinu, dainuoja, fotografuoja, gal rašo romaną, arba, namuose įsirengusi chemijos laboratoriją, savarankiškai atlieka tyrimus ir rašo mokslinį darbą :).

 

Na, gal kiek perlenkiau, bet, žmogus, sugebėjęs gauti keturis šimtukus ir sudrebinti šalies žiniasklaidą tokiu, sakykime drąsiu ir netradiciniu aprangos sprendimu, turėtų turėti kažką tokio!

 

Bet dar grįžkime prie to, ką dabar turėtų daryti mūsų šaunioji abiturientė, ar jos viešųjų ryšių komanda, jei tokia būtų. Pasirodant viešumoje, žinoma, ypač svarbi išliktų ir išvaizda: jaunatviška, natūrali, galbūt vos vos netradicinė ir šiek tiek maištinga, tačiau svarbiausia – subtili ir elegantiška. Daugiau jokių panašių ekstremalumų – užtenka, to ką pamatėme. Tai puikiai atliko savo darbą – atkreipė dėmesį – o dabar jau lenkime medį ten kur mums labiausiai reikia!

 

Neabejoju, kad tokiai protingai, gražiai ir žinomai jau po metelių kitų, dar tebestudijuojant atsirastų kokio nors įdomaus darbo ne tik televizijoje, bet ir kokioje nors kitoje, kur kas solidesnėje įmonėje.

 

Taigi galimybės yra, telieka tik jomis pasinaudoti. O kartu tai – ir puiki pamoka kitiems norintiems protingai išgarsėti. Tačiau kadangi tokie dalykai yra panašūs į vaikščiojimą virš bedugnės ištiestu lynu (vienas milimetras ne į tą pusę, o šiuo atveju – vienas žodelis ne toks, viena smulkmenėlė ne taip pristatyta, parodyta – ir viskas eina velniop), geriau pasikonsultuoti su tokius reikalus išmanančiais specialistais. Na, jūs patys suprantate, apie ką aš čia – mano kontaktus rasite žemiau :)

 

Nerijus Budrys, ryšių su visuomene agentūros „Promo Service“ vadovas

This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it

www.promoservice.lt

 

Šioje skiltyje dienoraštį galite rašyti ir Jūs. Savo tekstus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it  

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama