reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2011 08 26, 17:30
Dėl gražuolės titulo susikibo Vilniaus ir Birštono atstovės

Image
Konkurso dalyvė A. Radvilavičiūtė
Kasmetiniuose rinkimuose „Biuro gražuolė“ balsavimui artėjant prie pabaigos, aršiausia kova dėl gražuolės titulo vyksta tarp Vilniaus ir Birštono atstovių. Nors teorinių šansų turi dar bent trys dalyvės, tikėtina, kad būtent sostinėje arba kurorte prie Nemuno šiais metais dirba gražiausia šalies biuro moteris.

 

„Ankstesniais metais vykusiuose „Biuro gražuolės“ rinkimuose bent keturios ar penkios dalyvės turėdavo minimalų pranašumą, o pirmaujanti dalyvė praktiškai keisdavosi kasdien. Šiais metais žymiau atitrūko tik pirmosios dvi dalyvės, gal žmonėms aiški gražuolių dvikova įdomesnė ir juos pagavo sportinis azartas?“, − svarsto rinkimus organizuojančio verslo naujienų portalo VersloSavaite.lt redaktorius Tautvydas Padgurskas.

reklama

 

Šiuo metu pagrindinė kova dėl „Biuro Gražuolės 2011” titulo vyksta tarp BĮ UAB „Hardim“ prekybos vadovės Violetos Tyščuk ir Birštono savivaldybės atstovės spaudai Aistės Radvilavičiūtės.

 

Nors konkurso favoritės gana aiškios, tačiau, anot T. Padgursko, kova dar nesibaigė.

 

„Nereikėtų pamiršti, kad iki balsavimo pabaigos liko dar keturios dienos, o jos kažkam gali būti ir lemiamos. Be to, dar nėra pridėti komisijos balsai, kurie turės nemažai įtakos galutiniams rezultatams“, − teigia verslo naujienų portalo VersloSavaite.lt redaktorius.

 

Portalo lankytojų balsavimas už konkurso dalyves vyks iki rugpjūčio 29 dienos portale VersloSavaite.lt. Balsuoti galima internetu bei SMS žinutėmis. Nugalėtoja paaiškės susumavus balsavusiųjų portale ir komisijos narių balsus. Komisijos skirti balsai sudarys ne daugiau kaip 30 proc. galutinio įvertinimo.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar šią vasarą atostogavote?
 

reklama

reklama