VersloSavaite.lt   
2016 01 20, 12:47
Augo „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje

Image
Hesburger
Greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 14 mln. eurų – 20 proc. daugiau negu 2014 m., kuomet pardavimai sudarė 11,9  mln. eurų.

 

Tai – sparčiausias augimas iš visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Estijoje 2015 m. augo 1,7 proc. iki 19 mln. eurų, o Latvijoje – 2,6 proc. iki 18 mln. eurų.

reklama

 

„2015-ieji buvo dar vieni spartaus „Hesburger” augimo ir plėtros metai. Lietuvoje atidarėme 4 naujus restoranus, pasiūlėme naujų produktų, organizavome sėkmingas kampanijas ir užtikrinome itin patrauklius pasiūlymus savo klientams. Visos šios pastangos užtikrino sėkmingą pardavimų augimą ir padėjo toliau stiprinti mūsų pozicijas Lietuvos greitojo maisto rinkoje”, -  sakė „Hesburger” plėtros direktorė Ieva Salmela.

 

Praėjusiais metais „Hesburger” investavo 3,5 mln. eurų į tinklo plėtrą, buvo atidaryti 4 nauji restoranai: Vilniaus prekybos centre „Ozas”, Trakų Vokėje, Sūdmantuose ir Marijampolėje. Šiuo metu Lietuvoje „Hesburger” turi 44 restoranus. Per 2016 m. bendrovė mūsų šalyje planuoja investuoti 3,5 mln. eurų ir atidaryti 3 naujus restoranus.

 

Planuojama, kad investicijos į plėtrą Latvijoje sieks 2 mln. eurų, Estijoje - 1,5 mln. eurų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: