reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2014 03 17, 11:31
Žaidimų industrija ateityje taps pelninga verslo šaka Lietuvoje?

Image
T.Padgursko nuotr.
Lietuvoje dažniau kalbama apie startuolių ekosistemą, nepelnytai pamirštant kompiuterinių, vaizdo ir mobiliųjų žaidimų industriją bei jos galimybes.

 

IT sektorius mūsų šalyje yra išties aukšto lygio, tačiau ar dažnai pagalvojama, kad žaidimų industrija yra šio sektoriaus sudėtinė dalis, galinti tapti išties pelninga verslo dalimi Lietuvoje?

reklama

 

Šiais metais progreso konferencijoje LOGIN veiksiančioje specialioje platformoje „LOGIN Game Fest“ geriausi Lietuvos bei užsienio žaidimų industrijos kūrėjai, dizaineriai, ekspertai, žaidėjai ir mokslininkai diskutuos apie mums nežinomą žaidimų pusę.

 

„Lietuva – nedidelė šalis, tačiau čia jau susiformavusi žaidimų industrija, kurioje veikia ir mažos nepriklausomos 2-3 žmonių žaidimų kūrėjų komandos, ir gana didelės kompanijos, jungiančios 50-60 darbuotojų. Lietuvos žaidimų kūrėjai kiekvienais metais išleidžia apie 20 žaidimų, o kai kurie iš jų tampa ir pasauliniais hitais“, – sako Lietuvoje žaidimus kuriančios kompanijos „Nordcurrent“ plėtros direktorius Sergej Trofimov.

 

Jo teigimu, Lietuvoje kuriami žaidimai šiuo metu dažniausiai skirti mobiliesiems įrenginiams, o ne kompiuteriams, ir dauguma kompanijos ištikimų žaidėjų yra ne vyrai, o 25-40 m. moterys, iš kurių trečdalis gyvena Pietryčių Azijoje.

 

S. Trofimov atstovaujama kompanija didžiuojasi žaidimų serija „101-in-1 Games“, kurios žaidimus žaidžia daugiau nei 40 milijonų žmonių visame pasaulyje, o žaidimą „Happy Chef“ parsisiuntė daugiau nei 15 milijonų žmonių.

 

S.Trofimov prognozuoja, kad artimiausiu metu, 5-10-ies metų laikotarpiu, pasaulinė žaidimų industrija augs: sulauksim inovacinių platformų, tokių kaip „Oculus Rift“, daugės žaidimų, orientuotų į pagalbą žmogui realiame gyvenime.

 

„Svarbu nebijoti eksperimentuoti ir siūlyti naujas idėjas. Kita vertus, reikėtų nebijoti investuoti į žaidimų kūrėjus, mat Lietuvoje trūksta kvalifikuotų specialistų žaidimų industrijoje. Mums dažnai resursų tenka ieškoti Lenkijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje ar kitose šalyse. Lietuviai turėtų paskubėti ir atrasti savo nišą šioje nuolat augančioje rinkoje“, - sako S. Trofimov.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama