2008 08 20, 13:40
„Tele2“ įdiegė specializuotą klientų nuomonių tyrimo sistemą

Vs nuotr.Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ siūlo klientams išsakyti nuomonę apie įmonės aptarnavimo kokybę.

Apklausia kas trečią

Bendrovė pirmoji Lietuvoje įdiegė specializuotą nuomonės tyrimo sistemą, leidžiančią apklausti klientų aptarnavimo centrui skambinančius vartotojus.

„Tai unikali sistema Lietuvoje – ji suteikia mums galimybę registruoti net menkiausius klientų nusiskundimus. Apdoroję apklausos rezultatus galime dar labiau pagerinti aptarnavimo kokybę“, – teigia Irena Petrauskienė, „Tele2“ Klientų aptarnavimo skyriaus direktorė.

Dalyvauti apklausoje siūloma kas trečiam vartotojui, skambinančiam trumpuoju pagal sąskaitas mokančių klientų aptarnavimo numeriu 117. Vartotojai atrenkami atsitiktinės atrankos būdu, jų skambutis į apklausos centrą nukreipiamas po specialisto suteiktos konsultacijos.

Klientai patenkinti

Per mėnesį į „Tele2“ privačių klientų aptarnavimo liniją skambina iki 70 tūkst. vartotojų. Tai reiškia, kad nuomonę apie bendrovės aptarnavimo kokybę gali išsakyti daugiau nei 20 tūkst. įmonės klientų.

Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės RAIT duomenimis, „Tele2“ vartotojai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi lyginant su kitomis Lietuvoje veikiančiomis mobiliojo ryšio bendrovėmis.

Iš viso „Tele2“ paslaugomis, Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, 2008 m. antrojo ketvirčio pabaigoje naudojosi 1,863 mln. vartotojų – 9 proc. daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu.

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: