VersloSavaite.lt   
2010 05 04, 16:07
„Anykščių vynas“ pirmąjį ketvirtį pardavimus padidino 17,7 proc.

Image
Sxc.hu nuotr.
Didžiausiai Lietuvoje alkoholio gamybos bendrovei Įmonių grupė „ALITA“, AB priklausanti bendrovė AB „Anykščių vynas“ pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimus padidino 17,7 proc. iki 5,5 mln. litų.

 

Neaudituotas ikimokestinis nuostolis per tą patį laikotarpį didėjo mažiau -  8,3 proc. iki 781 tūkst. litų.

reklama

 

„Kritus vidaus vartojimui ir gerokai padidėjus akcizams, „Anykščių vynas“ patiria dvigubą spaudimą. Konkurencija kainų lygį sparčiai stumia žemyn dėl gerokai sumažėjusios perkamosios galios, kainų eroziją sustiprina ir nelegalios produkcijos plitimas. Norint išlaikyti vartotoją ir didinti pardavimų apimtis, tenka ne tik mažinti kainas, bet ir didinti išlaidas pardavimų skatinimui bei reklamai, tuo paaiškinami bendrovės nuostoliai. 

 

Mėgindami juos amortizuoti, didiname kitų rūšių produkcijos gamybą ir ieškome galimybių pasiekti aukščiausius kokybės reikalavimus natūraliam vynui keliančius vartotojus“, – pažymėjo Įmonių grupės „ALITA“, AB generalinis direktorius Paulius Kibiša.

 

2009 metais atnaujintas natūralus juodųjų serbentų vynas „Voruta“ buvo apdovanotas aukso medaliu Ukrainoje vykusioje tarptautinėje parodoje.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: