VersloSavaite.lt   
2012 10 17, 16:07
Tyrimas: trečdalis lietuvių svarsto apie mobiliojo ryšio tiekėjo keitimą

Image
Mobilusis ryšys
„GfK Custom Research Baltic“ trijose Baltijos šalyse atliktas tyrimas parodė, kad telekomunikacijų sektoriaus reputacija Baltijos šalyse vertinama teigiamai. Trečdalis apklausoje sudalyvavusių respondentų per pastaruosius metus svarstė keisti turimą mobiliojo ryšio operatorių, tačiau iš tikrųjų jį pakeitė apie 15 proc. apklaustųjų.

 

Rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ trijose Baltijos šalyse rugpjūčio mėn. atliko tyrimą internetu apie telekomunikacijų sektoriaus reputacijos vertinimą.

reklama

 

Tyrimo rezultatai parodė, kad telekomunikacijų sektoriaus Baltijos šalyse reputacija vertinama gerai. Trečdalis respondentų visose šalyse mano, jog telekomunikacijų sektoriaus reputacija yra nepriekaištinga.

 

Telekomunikacijų sektoriaus reputaciją aukščiausiai įvertino respondentai Estijoje – vertinimo balų vidurkis šioje šalyje yra 5,2 balai iš 7, Lietuvoje – 5,1, Latvijoje – 5,0 balai.

 

Neigiamai telekomunikacijų sektoriaus reputaciją daugiausia įvertinusių buvo tarp: Lietuvos respondentų – 14 proc., Latvijoje ir Estijoje – dešimtadalis.

 

Apklaustųjų teirautasi, ar per paskutiniuosius 12 mėn. jie svarstė keisti mobiliojo ryšio operatorių. Daugiausia svarsčiusiųjų jį keisti buvo tarp Estijos respondentų – 38 proc. Tačiau tik 15 proc. visų respondentų šioje šalyje iš tikrųjų pakeitė mobiliojo ryšio operatorių per paskutinius metus.

 

Lietuvoje ir Latvijoje svarsčiusiųjų keisti mobiliojo ryšio operatorių per paskutiniuosius 12 mėn. procentas panašus. Lietuvoje tokių respondentų – 34 proc., o tik 17 proc. jį pakeitė iš tikrųjų, Latvijoje 31 proc. svarstė keisti mobiliojo ryšio operatorių, o iš tikrųjų pakeitė 15 proc.

 

Apskritai visose šalyse trečdalis svarsčiusiųjų visgi savo nuomonės nekeitė ir operatorių pakeitė. Keisti mobiliojo ryšio operatorių dažniau svarstė vyrai nei moterys, taip pat iš tikrųjų jį pakeitusiųjų daugiau vyrų.

 

Internetinė apklausa atlikta rugpjūčio mėn., per ją apklausti 872 18–65 m. amžiaus respondentai Lietuvoje, 1006 respondentai Latvijoje ir 1022 respondentai Estijoje.

 

„Kai klientai nemato skirtumo tarp operatorių, jie renkasi pagal kainą. Ir tai mes matome šiuo metu. Tačiau kai gautose sąskaitose iš tikrųjų skirtumo beveik nėra, jie jaučiasi nelaimingi. Mes tikime, kad akcentas turi būti į klientą. Mums tai vertybės, paslaugų kokybė, tinklo aprėptis ir nepriekaištingas aptarnavimas“, - sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: