reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2014 12 18, 10:41
„Taxify“ pritraukė 1,4 mln. eurų investicijų

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Vienas populiariausių taksi startuolių Baltijos šalyse „Taxify“ siekia užtikrinti savo pozicijas tarptautinėje rinkoje, plėstis dar 4 šalyse ir įsitvirtinti Lietuvoje.

 

Ieškodami papildomo kapitalo, programėlės kūrėjai pritraukė 1,4 mln. eurų investicijų. Lietuvoje „Taxify“ veikti pradėjo spalio mėn. ir per kelis mėnesius suvienijo virš kelių šimtų taksi vairuotojų Vilniuje.

reklama

 

Kol kas didžiausiai investicijai į taksi programėlę Baltijos šalyse lėšų parūpino keli tarptautiniai investuotojai: vienas didžiausių reklamos tinklų pasaulyje „Adcash“, į tokias platformas kaip „Ask.fm“ ir „Odnoklassniki“ investavusi „Rubylight“ ir Londone įsikūręs investicinis fondas „TMT Investment“.

 

„Pirmiausia norime tvirtai įžengti į Vidurio Europos rinkas, nes vietos taksi bendrovių susidomėjimas yra didelis. Sparčiai plėsdami savo veiklą daugiau dėmesio skiriame taksi paslaugų kokybei, kad liktų patenkinti ir taksi vairuotojai, ir klientai“, – sako „Taxify“ steigėjas Markusas Viligas.

 

Šia investicija bus siekiama užsitikrinti pirmaujančią poziciją Rytų Europoje ir sparčią plėtrą naujose rinkose. Praėjusiais metais „Taxify“ veikla smarkiai plėtėsi – nuo 2014 m. sausio mėnesio užsakymų kiekis išaugo daugiau nei 20 kartų, o „Taxify“ pasiekė virš šimto tūkstančių vartotojų. Vilniuje „Taxify“ vienija kelis šimtus vairuotojų, o mėnesinis augimas Vilniuje jau yra virš 30 proc.

 

„Sistema patraukli vairuotojams – jei konkurentai iš vežėjų ima mokestį už kiekvieną kelionę – net klientui neįsėdus į taksi, „Taxify“ mokestį skaičiuoja tik nuo sėkmingai įvykdytos kelionės. Svarbu ir tai, kad konkurentų programėle besinaudojančiose taksi bendrovėse užsakymus tvirtina vairuotojai, kurie greičiausiai paspaudžia užsakymo priėmimo mygtuką, tačiau tai nebūtinai būna arčiausiai esantys vežėjai, kas dažnai taip pat sukelia papildomų komplikacijų keleiviams, kurie yra priversti ilgiau laukti automobilio, ypač jei jis atsiduria spūstyje. Mūsų programėlėje keleivis pats renkasi jam patinkantį automobilį ir gali pasirinkti arba arčiausiai esantį, arba pigiausią taksi“, – teigia bendrovės atstovas Lietuvoje Mantvydas Vaičiūnas.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama