reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2020 05 05, 17:46
Seimas spręs dėl tabako gaminių vartojimą mažinančių priemonių

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Seimas po pateikimo pritarė siūlymui nebereklamuoti tabako ir susijusiems gaminiams, taip pat įrenginiams jiems vartoti taikomų nuolaidų. Be to, apsispręsta, kad visą su tabako naudojimu susijusią įrangą galėtų įsigyti tik sulaukusieji pilnametystės.

Šios ir kitos tabako vartojimą mažinančios priemonės, tikimasi, prisidės mažinant priklausomybę nuo tabako ir jo sukeliamą žalą sveikatai.

 

Dažnai tabako sukeltos ligos pasireiškia tik po kelių dešimtmečių, tačiau pastebima tendencija, kad susirgusiųjų dėl rūkymo amžius jaunėja. Tad visos priemonės, vienaip ar kitaip padedančios užkirsti kelią šiam žalingam įpročiui atsirasti – svarbios ir reikšmingos.

 

Seimui pateiktu projektu siūloma, kad prekybos vietose nebeliktų informacijos apie prekybininkų ar gamintojų tabako, taip pat susijusiems gaminiams (elektroninėms cigaretėms) ir įrenginiams jiems vartoti taikomą kainų sumažinimą, kas iš esmės vartotojui sukuria įspūdį apie ekonominę naudą ir taip skatina tokius produktus įsigyti.

 

Specialistų teigimu, iki šiol tuo prekybininkai aktyviai naudojasi, o apie šią situaciją pasisakė ir tarptautiniai ekspertai, dirbę Lietuvoje.

 

Be to, Seimas turės apsispręsti ir dėl siūlymo, kad jokie tabako, taip pat susiję gaminiai bei įrenginiai jiems vartoti negalėtų būti dovanojami kaip loterijų, konkursų, žaidimų prizai, kartu nebūtų galima organizuoti jokių akcijų, skatinančių įsigyti ar vartoti tokius gaminius ir įrenginius.

 

Projektu taip pat siūloma nustatyti, kad Lietuvoje jokie įrenginiai, skirti tabako gaminiams ir susijusiems gaminiams (elektroninėms cigaretėms) vartoti, nebūtų parduodami jaunesniems nei 18-likos metų amžiaus žmonėms. Tokiu būdu būtų panaikinta teisinė spraga, nes iki šiol tokius įrenginius galėjo nusipirkti net mokyklinukai.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama