reklama

reklama

Jonas Ilevičius, prekeszenklas.lt   
2014 03 23, 15:06
Rūkykite, gerkite bei valgykite greitą maistą. Kai rinkodara peržengia ribas.

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Rinkodara, reklama, viešieji ryšiai – tai būdai, kaip privesti vartotoją pirkti, vartoti, reklamuoti ar net pamilti prekės ženklus. Dažnai net liaudiškai sakoma, kad tai velnio neštos disciplinos, verčiančios žmones pirkti tai, ko jiems nereikia, ar daryti tai, ko jie nenori.

 

Tiesa, 21-ajame amžiuje apstu institucijų, kurios siekia rinkodaros gudrybes sutalpinti į tam tikras normas, taip neperžengiant įstatymų. Tačiau yra tokių vietų, kur rinkodara stoja kur kas aukščiau visuomenės normų.

reklama

 

Šįkart prekeszenklas.lt komandos akį patraukė pasaulio pramogų sostinėje Las Vegase esantis restoranas – „Heart Attack Grill“ (Širdies Smūgio Grilis).

 

Trumpai apie restoraną

 

Vien restorano pavadinimas skamba itin patraukliai. Na bent jau nuoširdumo jame netrūksta. Bet tai toli gražu ne viskas.

 

„Heart Attack Grill“ restorano produktai – tai itin kaloringi patiekalai. Pagrinde restoranas siūlo milžiniškus mėsainius, bulves fri, alų, limonadus, riebalų kokteilius. Kiekvienas restorano lankytojas aprengiamas baltais, ligoninės stiliaus marškinėliais, o padavėjos vilki seksualių seselių kostiumėlius. Lankytojai, įveikę didžiausius restorano siūlomus mėsainius, yra įsodinami į vežimėlius bei iš restorano išvežami seksualiųjų seselių/padavėjų.

 

„Heart Attack Grill“ 2005 metais atidarė Jon Basso. Jam ši idėja kilo rašant rinkodaros atsiskaitomąjį darbą apie fitneso klubus, kai jis išgirdo itin daug istorijų apie klientus, kurie sukčiauja bei nesilaiko jiems paskirtų dietų. Pirmasis „Heart Attack Grill“ restoranas atsidarė Chandler mieste Arizonoje, iš kart po to ir Las Vegase.

 

Tiesa, Arizonoje esantis restoranas buvo uždarytas dar 2011 metų gegužę, po to kai nuo plaučių uždegimo komplikacijų mirė 29-erių metų restorano atstovas Blair River, tuo metu svėręs 261 kilogramą.

 

Restoranas 2011 metų gegužę buvo atidarytas ir Dalase, tačiau užsidarė po šešių mėnesių. Taigi, vienintelis restorano egzempliorius teliko Las Vegase.

 

Kontraversiška rinkodaros strategija

 

Restoranas ne kartą yra kritikuotas dėl savo kontraversiškos bei gan amoralios rinkodaros strategijos. Ypatingai po to, kai širdies smūgis ištikto vieną restorano lankytojų, bei nualpo milžinišką mėsainį restorane valgiusi moteris. Restoranas siūlo ir akciją visiems sveriantiems daugiau nei 159 kilogramus.

 

Sunkiasvoriai lankytojai restorane gali valgyti nemokamai. Restorano išorė taip pat pasipuošusi išskirtiniais reklaminiais plakatais. Vienas iš jų teigia, jog alkoholis yra sveika, kitas skatina vaikučius prisijungti prie rūkančių tėvelių bei rūkyti šokoladines cigaretes. Restoranas taip pat nevengia pasigirti savo super kaloringais mėsainiais bei sviesto kokteiliais.

 

Žinoma, kai kurie tai tiesiog pavadintu sarkazmu, kai kurie teigs, jog čia peržengiamos visuomenės normos. Viena aišku, šis restoranas tikrai sugeba patraukti dėmesį, o ar mes šlykštėsimės, žavėsimės ar juoksimės – tai jau tikriausiai kiekvieno iš mūsų reikalas. Baisiausia dėl tų, kurie į restoraną ateina pavalgyti nemokamai arba varžosi su savimi bandydami suvalgyti kaloringiausius bei didžiausius mėsainius.

 

Naudodamas tokią rinkodaros strategiją, restoranas pelnosi, ne tik iš smalsuolių, bet ir iš tų, kuriems toks maistas itin neigiamai veikia sveikatą ir netgi kelia pavojų gyvybei.

 

Restorano „pasiekimai“

 

9,982 kalorijas turintis mėsainis buvo pripažintas kaip prasčiausias pasaulio greitojo maisto patiekalas. Šis mėsainis susideda iš: 4 jautienos kepsnių, 20 kumpio juostelių, 8 grežinėlių sūrio, pomidoro bei pusės svogūno, o visa tai sutalpinama į bandelę padengtą taukais.

 

„Heart Attack Grill“ taip pat buvo pripažintas kaip vienas keisčiausių pasaulio restoranų.

 

 

 

 

 



Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar šią vasarą atostogavote?
 

reklama

reklama