VersloSavaite.lt   
2016 04 25, 10:47
Restoranai ir kavinės – pagrindinis kriterijus renkantis prekybos centrą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Rinkdamiesi, kuriame prekybos ir pramogų centre apsilankyti, 40 proc. pirkėjų visų pirma atsižvelgia į jame įsikūrusių maitinimo vietų pasiūlą.

 

Trys penktadaliai (60 proc.) prekybos ir pramogų centrų lankytojų kiekvieną kartą į juos atvykdami užsuka ir į čia veikiančius restoranus,  kavines ir beveik devyni iš dešimties (89 proc.) jose praleidžia daugiau nei 15 minučių.

reklama

 

Šiuos duomenis atskleidė tarptautinis Europos prekybos centrų valdymo lyderės kompanijos ECE atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo 2500 respondentų įvairiose Europos šalyse, taip pat – Lietuvoje.

 

„Stiprėjanti maisto kultūra – viena ryškiausių šio meto tendencijų tiek Lietuvoje, tiek visoje Europoje. Ji dar įtaką tai, kaip ir kur gyventojai praleidžia laisvalaikį, kiek pajamų išleidžia maitinimuisi, galiausiai – kokią virtuvę, patiekalus renkasi pusryčiams, pietums ir vakarienei. Vis tik, nesitikėjome, kad atliekant tyrimą paaiškės, jog maitinimo vietų pasiūla yra vienas svarbiausių kriterijų renkantis, kuriame prekybos ir pramogų centre apsilankyti“, – sako ECE priklausančio prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.

 

Apklausoje dalyvavusių respondentų įvairiose Europos šalyse buvo klausiama, kokioms maitinimo vietoms, įsikūrusioms prekybos ir pramogų centruose, jie teikia pirmenybę. Pirma vieta atiteko specializuotoms kavinėms – kavos namams: jiems pirmenybę teikia 44 visų respondentų.

 

Azijos virtuvės restoranus kaip pirmą pasirinkimą įvardijo 37 proc., greito maisto kavines – 35 proc., sumuštinių barus – 27 proc., o Italijos virtuvės restoranus – 26 proc. apklaustųjų.

 

Apklausą atlikusiai ECE šiuo metu iš viso priklauso 196 prekybos centrai, kuriuose veikiančių maitinimo vietų lankytojų skaičius per dešimt metų, nuo 2004 iki 2014-ųjų, padvigubėjo.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama