VersloSavaite.lt   
2015 10 06, 13:29
Reklamos apimtys augo 5,1 proc.

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-rugpjūčio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,1 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu.

 

Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko reklamoje, kiek mažiau vidaus, TV, lauko statinės, radijo reklamos kanaluose.

reklama

 

„Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius žiniasklaidoje daugiausiai, 14 kartų, išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“ ir A.Guogos paramos fondo prašymas paremti Lietuvos kariuomenę. Taip pat dvigubai paaugo vaikiškų sauskelnių, beveik du kartus – mobiliojo ryšio telefonų prekybos gross reklamos išlaidos“, – pastebi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

 

Mobiliojo ryšio operatorių gross reklamos biudžetai ir toliau mažėja. Šiais metais, lyginant su analogišku praeitų metų laikotarpiu, mobiliojo ryšio operatorių išlaidos reklamai mažėjo 64 proc., mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių reklamos biudžetai mažėjo 33 proc., paskolų ir lizingo paslaugų – 29 proc.

 

Iš reklamdavių labiausiai per sausį-rugpjūtį gross išlaidas padidino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, LR finansų ministerija su projektais esinvesticijos.lt, euras.lt ir iniciatyva Jonvabaliai, smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovė „Nordecum“.

 

Reklamos gross išlaidas šiais metais 42 proc. mažino „Bitė“, 40 proc. – „Mondelez International“, 34 proc.  – „Henkel”.

 

2015 m. sausio-rugpjūčio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 7 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 1,048 tūkst. reklaminių klipų.

 

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2014 m. ir 2015 m. pirmų aštuonių mėnesių duomenis, krito 7,5 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 8,8 proc., žurnaluose – 5,3 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 6,906 tūkst., žurnaluose – 4,052 tūkst. kv.cm. reklamos.

 

Radijo stotys per 2015 m. sausį-rugpjūtį ištransliavo 4,781 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 2,5 proc. daugiau reklamos nei per 2014-ųjų analogišką laikotarpį.

 

Per pirmus aštuonis 2015-ųjų metų mėnesius, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito 9,4 proc.

 

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 5,6 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 20,8 tūkst. kv. m. reklamos.

 

Lauko video reklamos ekranuose per 2015 sausį-rugpjūtį buvo transliuota 2,793 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2014 m., lauko video reklamos apimtis sekundėmis paaugo 38,1 proc.

 

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų per pirmus aštuonis metų mėnesius buvo užklijuota beveik 24 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2014 m., šis rodiklis smuktelėjo 6,8 proc.

 

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2014 m. duomenis, augo 7,7 proc.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: